زنده نگه داشتن 17 شهریور؛ رسالت دینی و انقلابی ملت ایران
کد خبر: 3996147
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸

زنده نگه داشتن 17 شهریور؛ رسالت دینی و انقلابی ملت ایران

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان زنده نگه داشتن روز تاریخی 17 شهریور را رسالت و وظیفه دینی، ملی و انقلابی همه ملت ایران دانست.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد ایمانی فرد، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، ظهر امروز، 17 شهریورماه، اظهار کرد: رخداد تاریخی و ماندگار ۱۷ شهریور نقطه عطفی در تاریخ مبارزاتی ملت غیور ایران اسلامی در برابر طاغوت است.

وی افزود: مزدوران رژیم طاغوت در 17 شهریور سال 57 در میدان شهدا (ژاله سابق) مردم بی‌دفاعی که خواستار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بودند را به گلوله بستند. وقوع این رخداد تاریخی و ماندگار باعث شد تا سند جنایت رژیم منحوس پهلوی در تاریخ کشور عزیزمان برای همیشه به ثبت برسد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: حادثه جمعه سیاه در 17 شهریور 57 تأثیر به سزایی در روند نهضت مردم انقلابی ایران برجای گذاشت و زمینه و بستری برای پیروزی نهایی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ را فراهم آورد. زنده نگه داشتن این روز بزرگ، رسالت و وظیفه دینی، ملی و انقلابی ماست و همه باید نسبت به بزرگداشت این روز اهتمام ورزند.

ایمانی‌فرد عنوان کرد: بازخوانی تاریخ انقلاب به ویژه رخدادهای مهم و تأثیرگذاری چون فاجعه ۱۷ شهریور، نیاز دائمی جامعه اسلامی به ویژه نسل جوان است. هوشیاری و آمادگی همه‌جانبه از آرمان‌های انقلاب در تمام صحنه‌ها و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) تمامی خطرها و تهدیدها را خنثی کرده است.

انتهای پیام
captcha