آیت‌الله کاهانی شاگردان شایسته‌ای تربیت کرد
کد خبر: 3996922
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
آیت‌الله هادوی تهرانی:

آیت‌الله کاهانی شاگردان شایسته‌ای تربیت کرد

آیت‌الله مهدی هادوی تهرانی در پی ارتحال عالم متخلق و متواضع حضرت آیت‌الله سیدمحمد حسینی کاهانی قوچانی پیام تسلیتی صادر کرد.

ارسال/ آیت‌الله کاهانی شاگردان شایسته‌ای تربیت کردبه گزارش ایکنا، آیت‌الله مهدی هادوی تهرانی در پی ارتحال عالم متخلق و متواضع حضرت آیت‌الله سیدمحمد حسینی کاهانی قوچانی پیام تسلیتی صادر کرد که به شرح زیر است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ ﴿156 البقرة﴾
 
خبر ارتحال عالمی متخلق و متواضع حضرت آیت‌الله سید محمد حسینی کاهانی قوچانی  ـ رضوان الله علیه ـ آنچنان موجب تأسف و تأثر و اندوهی غیر قابل وصف شد که حتی نوشتن چند سطر در مورد ایشان را بسیار دشوار و دیر هنگام ساخت. ایشان سال‌های متمادی به تحقیق و تحصیل در زمینه فقه و اصول و تدریس و تقریر در این باب مشغول بود و ظاهرا شاگردان شایسته‌ای از محضرش بهره برده بودند.
 
این جانب این حادثه دردناک را به حضور مقدس ولی عصر ـ عجل الله فرجه الشریف  و مراجع معظم تقلید ـ دامت برکاتهم ـ به ویژه استاد معظم حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی و تمام فضلا و علمای حوزه علمیه به ویژه طلاب و فضلای قوچان و شاگردان و خانوادۀ محترم آن مرحوم، تسلیت عرض می‌کنم و برای آن عزیز سفرکرده همراهی با خاندان عصمت و طهارت ـ علیهم السلام ـ در تمام مراحل حیات اخروی و برای تمام بازماندگان و دوستداران آن عزیز سفر کرده، اجر جزیل و صبر جمیل از درگاه ایزد بی بدیل خواستارم.
 
مهدی هادوی تهرانی
 
قم آشیانه آل محمد علیهم السلام
 
21 شهریور 1400
انتهای پیام
captcha