واکسینه شدن بیش از ۹۶ درصد فرهنگیان آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3997198
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

واکسینه شدن بیش از ۹۶ درصد فرهنگیان آذربایجان‌غربی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۹۶ درصد فرهنگیان استان در مقابل بیماری کرونا واکسیناسینه شده‌اند و برای آغاز سال‌تحصیلی آمادگی کامل دارند و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، ائمه جمعه فرمانداران و بخشداران برای اقناع اولیا در دستور کار قرار گیرد.

ارسالی امروز ا واکسینه شدن بیش از 96 درصد فرهنگیان آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، مهین منافی، مدیرکل آموزش و پرورش، آذربایجان‌غربی، 22 شهریور ماه، در جلسه شورای معاونان مشترک اداره کل با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش مناطق ۲۴گانه به‌صورت ویدئو کنفرانس، اظهار کرد: استاندار آذربایجان‌غربی از تلاش‌های معلمان استان در دوران کرونا تقدیر ویژه کرد و با ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در قالب جشنواره شهید رجایی، آموزش و پرورش استان در حوزه شاخص‌های اختصاصی با تحقق بیش از ۹۲ درصدی اهداف تعیین شده، مورد تقدیر استانداری آذربایجان‌غربی قرار گرفت.

وی افزود: مدیران مناطق باید ثبت نام دانش آموزان استان را با جدیت بیشتری دنبال کنند و براساس پیش‌بینی صورت گرفته، امسال تعداد دانش آموزان استان به ۶۴۶ هزار نفر افزایش می‌یابد و پاسخگویی به ارباب رجوع در مناطق به‌طور اکمل توسط مدیران و معاونین منطقه صورت گیرد و از ارجاع به اداره کل پرهیز شود.

منافی بیان کرد: اولویت اول آموزش و پرورش در آغاز سال‌تحصیلی، سلامت دانش‌آموزان بوده و آئین‌های آغاز سالتحصیلی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و به‌صورت محدود برگزار می‌شود و سه هزار و 24 مدرسه روستایی در سطح استان فعالیت دارد که امکان آموزش حضوری محدود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم خواهد بود.

وی ادامه داد: بیش از ۹۶ درصد فرهنگیان استان در مقابل بیماری کرونا واکسیناسینه شده‌اند و برای آغاز سال‌تحصیلی آمادگی کامل دارند و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، ائمه جمعه فرمانداران و بخشداران برای اقناع اولیا در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: از مدیران مناطق آموزشی استان درخواست می‌شود که توزیع کتب درسی از نزدیک بررسی و فرآیند توزیع را با سرعت بیشتری پیگیری کنند و امسال هم برنامه آموزشی شاد رایگان خواهد بود و نسخه بروز آن رو نمایی خواهد شد و همچنین مدرسه تلویزیونی ایران در شبکه‌های سراسری فعالیت دارد.

وی گفت: با توجه به‌ دوری از فضای مدرسه و لزوم مراقبت از دانش‌آموزان، مناطق آموزشی استان باید نسبت به‌ ارائه بسته خدمات مشاوره‌ای در ایام کرونا اقدام کنند.

 

انتهای پیام
captcha