حفظ سلامت دانش‌آموزان مقدم بر آموزش است
کد خبر: 3997827
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷

حفظ سلامت دانش‌آموزان مقدم بر آموزش است

دبیر ستاد پروژه مهر استان اصفهان گفت: هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد و ما در برنامه‌های حضوری، تقدم سلامت دانش‌آموزان بر آموزش را در نظر می‌گیریم.

تقدم سلامت دانش‌آموزان بر آموزش را در نظر می‌گیریمبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره اطلاع‌‌رسانی و روابط‌ عمومی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان، محمدرضا ناظم‌زاده، دبیر ستاد پروژه مهر استان اصفهان، امروز 24 شهریور در گفت‌گو با برنامه «بدون مرز» رادیو اصفهان، اظهار کرد: بر اساس بخشنامه‌های وزارتی در تابستان، ستاد پروژه مهر با تشکیل کارگروه‌های مختلف آغاز به کار می‌کند، تا شرایط را برای بازگشایی مدارس فراهم و در شرایط کنونی نیز راهکارهای بازگشتی ایمن را بررسی و اجرا کند.

وی افزود: هر زمان ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوز حضور دانش‌آموزان در مدارس را به ما بدهد، آمادگی داریم تا آموزش حضوری را آغاز و در غیر این صورت، آموزش مجازی دانش‌آموزان را در دستور کار قرار دهیم.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان تأکید کرد: استفاده از شبکه شاد برای مخاطبان از جمله معلمان، دانش‌آموزان و حتی خانواده‌ها رایگان است، از ابتدای مهرماه آموزش‌ها به‌صورت مجازی خواهد بود، ولی به‌صورت تدریجی و آرام زمینه حضور دانش‌آموزان در مدارس با در نظر گرفتن تمامی شرایط فراهم می‌شود. ضمن اینکه در مدارس روستایی و عشایری، کلاس‌ها به‌صورت حضوری و به‌صورت زیر ۱۰ نفر و با رعایت فاصله‌گذاری برگزار می‌شود.

ناظم‌زاده بیان کرد: هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد و ما در برنامه‌های حضوری، تقدم سلامت دانش‌آموزان بر آموزش را در نظر می‌گیریم که با تلاش همکارانم در برگزاری آزمون‌های امتحانات حضوری پایه نهم و دوازدهم این موضوع را ثابت کردیم.

انتهای پیام
captcha