ثبت‌نام 204 دانشجوی یزدی در پویش «مجاهدین واکسیناسیون»
کد خبر: 3998864
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

ثبت‌نام 204 دانشجوی یزدی در پویش «مجاهدین واکسیناسیون»

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد از ثبت‌نام 204 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یزد در پویش «مجاهدین واکسیناسیون» خبر داد.

ثبت‌نام 204 دانشجوی یزدی در پویش «مجاهدین واکسیناسیون»به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی علوم پزشکی، علی دهقانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یزد از ابتدای همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ فعالیت چشمگیری در عرصه‌های مختلف داشته‌اند اظهار کرد: دانشجویان یزدی با مشارکت در پویش «مجاهدین واکسیناسیون» برای خدمت‌رسانی به مردم آماده ارائه خدمت هستند.

وی با تأکید بر مشارکت دانشجویان در این امر خداپسندانه گفت: همه نهادهای دانشجویی اعم از تشکل‌های اسلامی، کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی، همتایاران سلامت و شوراهای صنفی می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه با عنوان مجاهدین واکسیناسیون در این امر مشارکت کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد عنوان کرد: تاکنون بیش از هشت هزار نفر دانشجو از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که 204 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز به این پویش پیوستند و در روند واکسیناسیون ملی کمک حال کادر درمان و بهداشت خواهند بود.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این پویش به لینک https://kanoonf.behdasht.gov.ir/vaccine مراجعه و نسبت به همکاری در امر واکسیناسیون اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha