آغاز مسابقات استانی قرآن کارگران مازندران
کد خبر: 3998998
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

آغاز مسابقات استانی قرآن کارگران مازندران

مرحله استانی مسابقات قرآن کارگران و فرزندان، امروز، ۳۰ شهریورماه در بخش آقایان در ساری آغاز شد.

آغاز مسابقات استانی قرآن کارگران مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، ابوعلی مهدی‌زاده، معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، امروز، 30 شهریورماه در آغاز مرحله استانی مسابقات قرآنی کارگران و فرزندان آنان که در ساختمان شهید خالپور در ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس تبلور اعتقادات و ایمان ملت ایران اسلامی است و سرچشمه این ارزش‌ها قرآن کریم و سیره معصومین(ع) است.

وی با بیان اینکه دفاع در برابر دشمنان متجاوز به تبعیت از آموزه‌های قرآن کریم، تقدس یافت، افزود: دفاع مقدس مبنای دینی دارد و شهدای ما در این دفاع ارزشی از جان و مال‌شان گذشتند.

مهدی‌زاده انس بیشتر مردم با قرآن را مایه خیر و برکت و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و تصریح کرد: برای تعمیق‌بخشی به مبانی اعتقادی بر آن شدیم تا هر ساله مسابقات قرآنی کارگران و فرزندان کارگر را در استتان برگزار کنیم و امسال پانزدهمین دوره این مسابقات را با حضور همه علاقه‌مندان قشر کارگر در سراسر استان برگزار در بخش آقایان برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات متسابقین در رشته‌های؛ قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، ۱۰ جزء و مفاهیم به رقابت می‌پردازند.

مهدی‌زاده گفت: در این مسابقه ۵۲ نفر از آقایان امروز و ۸ نفر از بانوان نیز فردا ۳۱ شهریورماه به رقابت می‌پردازند که داوران بخش آرقایان را حمزه زاهدی و مهدی تاجور از داوران برجسته استان بر عهده دارند. در این مسابقات کارگران شاغل در واحد‌های تولیدی و فرزندان کارگر از سنین ۱۸ تا ۲۵ سال مجاز به شرکت بودند.

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، بیان کرد: نفرات برتر مسابقات استانی در مسابقه سراسری که در نیمه آذرماه امسال برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha