کسب رتبه برتر دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره ملی نوجوان سالم
کد خبر: 3999270
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

کسب رتبه برتر دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره ملی نوجوان سالم

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفت دانش‌آموز و فرهنگی این استان در دهمین دوره جشنواره ملی نوجوان سالم موفق به کسب رتبه برتر شدند.

دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره ملی رتبه برتر کسب کردند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، سید بهاءالدین ملک حسینی اظهار داشت: این جشنواره ملی در مدارس ۱۳ شهرستان و منطقه‌ آموزشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

وی افزود: مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره ملی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد شامل آگاهی بخشی، پیشگیری از رفتارهای پرخطر و کاهش آسیب‌ های اجتماعی بین دانش آموزان بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مرحله شهرستانی این جشنواره ملی ۸۵۱ دانش ‌آموز و فرهنگی استان در ۲۳ رشته شرکت کردند که ۷۶ نفر از آنها به مرحله استانی و ۴۸ نفر نیز به مرحله کشوری راه یافتند.

ملک حسینی بیان کرد: هفت دانش آموز و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در رشته ‌های برنامه سالانه، محصولات فرهنگی، نقاشی، تولید محتوا و موشن گرافی موفق به تصاحب رتبه های برتر شدند.

وی گفت: حمیرا حاجی زاده در رشته برنامه سالانه، سارا شرفی در رشته نقاشی رنگ روغن، سپیده کریمی‌زاده در رشته‌های محصولات فرهنگی و موشن گرافی، فاطمه شاه‌چراغی در رشته موشن گرافی و عسل پرکاله و ندا نجفی در رشته تولید محتوا رتبه های برتر را بدست آوردند.

انتهای پیام
captcha