توزيع 20 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و كادر درمان
کد خبر: 3999439
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
از محل موقوفات یزد انجام شد؛

توزيع 20 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و كادر درمان

مدير آستان مقدس امامزاده سيدجعفر محمد(ع) یزد از قربانی 40 رأس گوسفند و توزيع بيش از 20 هزار پرس غذای گرم بین مراکز درمانی و اقشار نيازمند خبر داد.

توزيع 20 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و كادر درمانبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اوقاف، محسن فلاح، مدير آستان مقدس امامزاده سيد جعفر محمد(ع) یزد از توزیع 1200 بسته گوشت قربانی و عقيقه و بیش از 20 هزار پرس غذای گرم بين مراكز درمانی و اقشار نيازمند خبر داد.

وی اظهار کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای طرح مواسات از ابتدای سال جاری تاكنون مركز افق امامزاده سيد جعفر محمد(ع) يزد در جهت اجرای طرح‌های مختلف ابلاغی؛ گوشت قربانی، عقيقه و غذای گرم به ارزش بيش از يک ميليارد و پانصد ميليون ريال كه از محل موقوفات و خيرين تأمين شده، توزيع كرده است.

مدير آستان مقدس امامزاده سيد جعفر محمد(ع) یزد تصریح کرد: روز گذشته نیز در راستای اجرای طرح «شمیم حسینی» 500 پرس غذای گرم جهت كادر درمان بيمارستان شهيد صدوقی به عنوان غذای تبركی و با حضور خادمان افتخاری امامزاده توزیع شد.

فلاح بیان کرد: در نظر داریم تا پایان ماه صفر با توجه به حضور خيران و افرادی كه گوشت قربانی به امامزاده اهدا می‌كنند، به غذای گرم تبديل كرده و بين نيازمندان توزيع شود.

وی تهیه بسته‌های معیشتی را از دیگر اقداماتی دانست که در راستای طرح مواسات و شمیم حسینی اجرایی شده است و گفت: مؤسسه خيريه اميرالمومنين(ع) آزادشهر نيز در جهت تهيه بسته‌های معيشتی كمک شايانی به مركز افق امامزاده کرده است.

انتهای پیام
captcha