دوره‌های قرآنی و معارف در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4001717
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
ویژه کودکان و نوجوانان؛

دوره‌های قرآنی و معارف در البرز برگزار می‌شود

۹ دوره کلاس قرآنی و معارف ویژه گروه سنی کودک و نوجوان همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار می‌شود.

دوره‌های قرآنی و معارف ویژه کودکان و نوجوانان در البرز برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، ۹ دوره کلاس قرآنی و معارف ویژه گروه سنی کودک و نوجوان همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار می‌شود.

این دوره‌ها به همت مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) و با هدف ترویج معارف قرآنی و حدیثی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان و همزمان با ترم پاییز برگزار خواهد شد.

فراخوان برگزاری این دوره برای کودکان و نوجوانان البرزی انجام شده است و افرادی که در این دوره‌ها حضور یابند، می‌توانند با مهارت‌های درست‌خوانی و زیباخوانی قرآن کریم، حفظ قرآن کریم و مهارت‌های سبک زندگی اسلامی، تلاوت قرآن کریم، صوت و لحن و مداحی آشنا شوند.

حضور در این دوره‌ها برای علاقه‌مندان به مدت سه‌ ماه انجام خواهد شد که پس از اتمام در دوره و قبولی در آزمون پایانی از سوی مرکز قرآن و حدیث برای شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره صادر می‌شود.

این دوره شامل دوره‌های حفظ ۶ ساله، حفظ محصلان، آموزش الفبای فارسی و عربی ویژه کودکان ۶ تا ۷ سال، روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، تجوید سطح یک، صوت و لحن، مداحی(ویژه پسران)، آمادگی پیش از ازدواج(برای دختران ۱۷ سال) و مهارت‌های سبک زندگی است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره می‌توانند تا ۱۶ مهرماه به سایت مرکز قرآن و حدیث مراجعه کنند. ثبت‌نام در سامانه آموزشی به آدرس اینترنتی Qhkarimeh.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha