آموزش قرآن کریم در اصلاندوز برگزار شد
کد خبر: 4001763
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

آموزش قرآن کریم در اصلاندوز برگزار شد

مسئول علمی ناحیه مقاومت بسیج عشایری اصلاندوز، گفت: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در ناحیه مقاومت اصلاندوز برگزار شد که از اهم آن‌ها آموزش قرآن کریم در این شهرستان بود.

رضازاده// آموزش قرآن کریم در اصلاندوز برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، آواد خلدی، مسئول علمی ناحیه مقاومت بسیج عشایری اصلاندوز، دهم مهرماه، با اعلام این خبر اظهار کرد: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در ناحیه مقاومت اصلاندوز برگزار شد که از اهم آن‌ها آموزش قرآن کریم در این شهرستان بود.

خلدی ادامه داد: توسعه برنامه‌های قرآنی، به ویژه در مناطق روستایی و کم‌برخوردار نتایج بسیار ارزشمند و باقداست بالا به همراه دارد که بایستی مورد توجه واقع شود.

وی بیان کرد: با هدف شناسایی ظرفیت‌های علمی شهرستان، هسته‌های علمی در رشته‌های مختلف به صورت تخصصی تشکیل و نشست‌های مهارتی و آموزشی را برای توانمندسازی افراد برگزار کردیم.

مسئول علمی ناحیه مقاومت بسیج عشایری اصلاندوز، ادامه داد: یک جامعه بدون دارا بودن استخوا‌ن‌بندی‌های ذهنی قوی، در یک حرکت جهانی نمی‌تواند از سربالایی‌های دشوار و پیچ‌های سخت عبور کند.

خلدی تصریح کرد: به منظور بالا بردن سطح دانش و آگاهی جامعه، بانک اطلاعات نخبگان شهرستان برای استفاده بهینه از آن‌ها، در عرصه‌های مختلف جامعه نیز تهیه شد.

وی افزود: توجه و نگاه ویژه به موضوع مجازی و  سواد رسانه‌ای با توجه به اهمیت این حوزه، برگزاری کلاس‌های آموزشی و تولید محتوا در فضای مجازی با محوریت بالا بردن دانش و آگاهی جامعه نیز جزو اولویت‌های اساسی است.

انتهای پیام
captcha