وضعیت ۸۳ بیمار کرونایی در یزد وخیم است
کد خبر: 4001978
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

وضعیت ۸۳ بیمار کرونایی در یزد وخیم است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: ۸۳ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

وضعیت 83 بیمار کرونایی در یزد وخیم استبه گزارش ایکنا از یزد، ابراهیم سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، امروز، 11 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون 392 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد، 83 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند. همچنین در شبانه‌روز گذشته، 75 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شدند.

سلمانی افزود: شهرستان اشکذر در وضعیت آبی، شهرستان‌های تفت، مهریز و بهاباد در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد همچنان به استفاده از ماسک، پرهیز از برگزاری دورهمی‌های خانوادگی، دوری از حضور در تجمعات و دریافت سریع‌تر واکسن تا ریشه‌کنی کووید 19 تأکید کرد.

سلمانی در پایان بیان کرد: همه افراد 12 سال به بالا یعنی متولدین 1388 و ماقبل ساکن در شهر و روستا می‌توانند با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک به مراکز بهداشتی و تجمیعی واکسیناسیون در سراسر استان مراجعه و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha