دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در لرستان ایجاد شود
کد خبر: 4002577
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در لرستان ایجاد شود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر ایجاد دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: ایجاد دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه می‌تواند سبب ایجاد ارتباط بین این دو نهاد مقدس برای نیل به اهداف انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش ایکنا از لرستان، نشست شورای مرکزی دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه امروز، ۱۳ مهر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، مدیران حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، برخی از مسئولان دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان و برخی از اعضای دبیرخانه در دفتر رئیس استانی نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در این نشست، اظهار کرد: تقویت و عینیت بخشیدن به وحدت بین حوزه و دانشگاه از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا هر دو مجموعه از ظرفیت‌های بسیار خوب یکدیگر می‌توانند استفاده کنند.

وی افزود: ایجاد دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه می‌تواند به بهترین شکل ممکن سبب ایجاد ارتباط بین این دو نهاد مقدس برای نیل به اهداف انقلاب اسلامی باشد.

در این نشست اساسنامه دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و برای نهایی‌سازی آن، افراد حاضر در نشست به بحث و ارائه نظر در راستای انسجام بخشیدن و تقویت هر چه بیشتر وحدت حوزه و دانشگاه پرداختند.

انتهای پیام
captcha