طنین «اَشهَدُ اَنَّ مُحَمَّداً رَسول اَلله» در جهان طنین‌انداز خواهد شد
کد خبر: 4002625
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶

طنین «اَشهَدُ اَنَّ مُحَمَّداً رَسول اَلله» در جهان طنین‌انداز خواهد شد

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه ۲۳ سال طول کشید تا پیغمبر(ص) اسلام را از غربت بیرون آورد، تصریح کرد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شهدایی همچون شهید همدانی‌ها و شهید سلیمانی‌ها دوباره اسلام را از غربت بیرون آوردند، روزی فرا می‌رسد که جهان «اَشهَدُ اَنَّ مُحَمَّداً رَسول اَلله» خواهد شد.

طنین «اَشهَدُ اَنَّ مُحَمَّداً رَسول اَلله» در جهان طنین‌انداز خواهد شدبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌‌الاسلام محمد باقر برقراری، امام جمعه ملایر امروز 13 مهرماه در مراسم رحلت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و گرامیداشت شهادت سردار حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم در این شهرستان اظهار کرد: اگر می‌خواهیم ادامه دهنده راه پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) باشیم باید دارای روحیه جهاد، از خود گذشتگی ایثارگری، شهادت را در خود حفظ کرده و اجازه ندهیم پرچم این اسلام و شهادت بر زمین بماند.

وی با اشاره به شخصیت و فضایل پیامبر مهربانی‌ها افزود: ایشان دوران سختی را در مکه و دوران جاهلیت گذراندند و همواره در این مدت بارها مورد آزار و اذیت دشمنان اسلام قرار گرفتند اما هرگز از ترویج فرهنگ و دین اسلام خسته نشدند.

وی اضافه کرد: پیغمبر اسلام(ص) پس از ترک شبانه مکه و عزیمت به مدینه، دین، آئین و محبتش بیشتر شد و حکومت اسلامی تشکیل داد که مشرکان و سران کفر با احساس خطر جنگ‌های زیادی را علیه پیامبر(ص) به راه انداختند.

امام جمعه ملایر هدف دشمنان و مشرکان را خاموش کردن نور نبوت و رسالت برشمرد و یادآور شد: امروز نیز همان دشمنان و مشرکان به دنبال خاموش کردن نور و دین مبین اسلام هستند.

وی با اشاره به اینکه ۲۳ سال طول کشید تا پیغمبر(ص) اسلام را از غربت بیرون آورد و در این مدت قدرت و هیبت ایشان نمایان شد، تصریح کرد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم همچون شهید همدانی‌ها، شهید سلیمانی‌ها و دوباره اسلام را از غربت بیرون آوردند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه این نقشه و افکار از سوی دشمن است که بخواهد نور اسلام را خاموش کند، تصریح کرد: با اراده خدا روزی فرا می‌رسد که جهان یک صدا اشهد ان محمدا رسول الله خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه امروز تمام تلاش دشمنان این است که ما را به ماقبل دوران پیغمبر(ص) برگردانند، گفت: دشمنان چون عظمت و قدرت پیغمبر(ص) را برنمی‌تابند، به دنبال این هستند که سبک زندگی نبوی و جامعه پیغمبری را به دوران جاهلیت برگردانند.

حجت‌الاسلام برقراری گفت: امروز به برکت فرزند صالح پیامبر امام خمینی(ره) و خلف صالحش مقام معظم رهبری و یاران وفادارشان شهدای مدافع حرم سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، و سربازان تربیت یافته در این مکتب، نور پیغمبر(ص) و دین مبین اسلام در حال گسترش است و عالم را تسخیر خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه اگر ملت شهادت باشیم، ملت امام حسین(ع) هستیم، اضافه کرد: اسلام امروز در اوج قدرت بوده با صدور انقلاب اسلامی عالم تحت تاثیر انقلاب اسلامی قرار گرفته که نباید اجازه دهیم در داخل با تهاجم فرهنگی این گوهر گران.بها را از ما بگیرند.

امروز همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) وسبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع)، مراسم عزاداری از مقابل دفتر امام جمعه ملایر با حرکت دسته‌های عزاداری به سوی هیئت‌های مذهبی شهر ملایر آغاز و به صورت اجتماع عزاداران در ششمین سالگرد شهادت حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در ملایر در خیابان خیام ملایر در فضای باز برگزار شد.

انتهای پیام
captcha