امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری تبریز و مؤسسه جامعةالقرآن‌
کد خبر: 4002724
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری تبریز و مؤسسه جامعةالقرآن‌

تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز و مؤسسه جامعةالقران‌الکریم و اهل‌البیت(ع) واحد خواهران و خردسالان در راستای توسعه و ترویج آموزه‌های قرآنی منعقد شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری تبریز و مؤسسه جامعه‌القرآن‌الکریمبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز و مؤسسه جامعةالقران‌الکریم و اهل‌البیت(ع) واحد خواهران و خردسالان در راستای توسعه و ترویج آموزه‌های قرآنی امروز، 14 مهرماه منعقد شد.

حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز در مراسم امضای این تفاهم نامه، گفت: این تفاهم‌نامه قرآنی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ترویج و بسط آموزش، معارف و سبک زندگی قرآنی و نیز فرهنگ‌سازی مؤثر در اجرای طرح‌های فرهنگی آموزشی شهر و شهروند قرآنی با برگزاری کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز اجرا می‌شود.

وی ارائه خدمات از ظرفیت‌های آموزشی و فرهنگی موجود شهرداری در قالب مراکز فرهنگی، آموزشی و خانه سلامت، استفاده از ظرفیت‌های مؤسسه در برگزاری برنامه‌های ویژه شهرداری (برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و آموزش‌های شهروندی) و ایجاد بستر مناسب با رعایت تمامی قوانین و الزامات آموزشی مؤسسه برای نیل به هدف فرهنگ‌سازی آموزش‌های شهروندی قرآنی در خصوص سبک زندگی قرآنی را از مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

حمیدی افزود: اهمیت آموزش مسائل دینی و مذهبی برای خانواده‌ها به‌ویژه نسل جوان از ضروریات است و شهرداری تبریز در این زمینه در طول سال برنامه‌های ویژه‌ای را در راستای ترویج سبک زندگی قرآنی در مراکز فرهنگی خود برگزار می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز ابراز امیدواری کرد که با همکاری مؤسسات قرآنی در پربار بودن برنامه‌های قرآنی شهرداری و نیل به اهداف مربوطه از جمله ترویج سبک زندگی قرآنی اقدامات مؤثری انجام شود.

انتهای پیام
captcha