درخشش یزدی‌ها در اجرای طرح «شمیم خدمت»
کد خبر: 4002748
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

درخشش یزدی‌ها در اجرای طرح «شمیم خدمت»

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به اجرای طرح «شمیم خدمت» با هدف آموزش و ایجاد اشتغال برای اقشار آسیب‌پذیر و زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست از رتبه برتر استان در این طرح خبر داد.

رتبه برتر یزدی‌ها در اجرای طرح «شمیم خدمت»حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به اجرای «طرح شمیم» خدمت در فضای امامزادگان، اظهار کرد: طرح شمیم خدمت با هدف آموزش و ایجاد اشتغال برای اقشار آسیب‌پذیر و زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست در هشت امامزاده در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح برای 150 نفر اشتغال‌زایی شده است افزود: بر اساس ارزیابی سازمان اوقاف و امور خیریه خوشبختانه استان یزد توانست رتبه اول این طرح را در سطح کشور کسب کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به اجرای طرح «مودت» در امامزادگان در قالب کمک‌های غیرنقدی خیران و مردم به امامزادگان و بقاع متبرکه نیز گفت: در این راستا ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به امامزادگان و بقاع متبرکه کمک شده است.

زارع‌زاده با اشاره به فعالیت مراکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی با عنوان «افق» در امامزادگان استان از آزادی پنج نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و اهدای ۱۵ سری جهیزی به دختران دم بخت نیازمند از طریق این مراکز خبر داد.

انتهای پیام
captcha