پوستر چهارمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) رونمایی شد
کد خبر: 4003362
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

پوستر چهارمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) رونمایی شد

پوستر چهارمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) در راستای اطلاع‌رسانی مؤثرتر این دوره از جایزه در سطح جامعه منتشر شد.

ارسالی/// پوستر چهارمین دوره اعطای جایزه مصطفی (ص) رونمایی شد

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی جایزه مصطفی (ص)، جهان اسلام به زودی شاهد برگزاری چهارمین آیین اعطای جایزه مصطفی(ص) خواهد بود که طبق برنامه‌ریزی‌ها پنجشنبه ۲۹ مهرماه، تالار وحدت تهران میزبان بیش از ۲۰۰ نفر از شخصیت‌های برجسته علمی و فناوری کشور‌های جهان و مقامات ارشد کشور است.

حسین ریوندی، مدیر ارتباطات و ترویج بنیاد مصطفی(ص) اظهار کرد: پوستر چهارمین دوره جایزه مصطفی(ص) با طرحی از مرتضی شجاعی تلاش می‌کند تا با الهام از نماد‌های علمی و هنری کمک‌کننده اطلاع‌رسانی موثرتر این دوره از جایزه در سطح جامعه باشد.

وی ادامه داد: منشور به عنوان یک نماد علمی در حوزه فیزیک توانسته علاوه بر فضاسازی هنری پوستر، مفهومی علمی را به نمایش بگذارد. استفاده از لوگوی جایزه مصطفی (ص) در نقش یک منشور به جایگاه این جایزه در تبدیل ورودی‌های خام به خروجی‌های فراوری شده و متکثر اشاره می‌کند که برگرفته از ماموریت این بنیاد در هم افزایی و ارتقای ظرفیت فعالین علم، فناوری و نوآوری است.

مدیر ارتباطات و ترویج بنیاد مصطفی (ص) تاکید کرد: زمینه پوستر نیز دیواری بتنی را نشان می‌دهد که قرارگیری لوگوی جایزه روی این زمینه مستحکم به تلاش این نهاد علمی به ایجاد فعالیت‌هایی علمی و فناورانه با بنیه‌ای برگرفته از ظرفیت‌های عظیم جهان اسلام و با ریشه‌ای قوی در تمدن کهن اسلامی است.

گفتنی است اعطای جایزه مصطفی (ص) در راستای تجلیل از دانشمندان برجسته و زمینه‌سازی همکاری و توسعه علمی و فناوری و همچنین به عنوان یکی از نماد‌های شایستگی و برتری علمی در سطح جهان در سال ۱۳۹۱ به تصویب رسید. این جایزه که به صورت دوسالانه به دانشمندان و پژوهشگران برتر جهان اسلام اعطا می‌شود، به اثری نوآورانه در مرز‌های دانش تعلق می‌گیرد که توسط افرادی شاخص در حوزه‌های علم و فناوری ارائه شده و زمینه‌ساز بهبود زندگی بشریت باشد.
 
ارسالی/// پوستر چهارمین دوره اعطای جایزه مصطفی (ص) رونمایی شد
انتهای پیام
captcha