برگزیدگان چهارمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) اعلام می­‌شوند
کد خبر: 4003580
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
در نشست رسانه‌­ای؛

برگزیدگان چهارمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) اعلام می­‌شوند

نشست رسانه­‌ای چهارمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) با محوریت اعلام برگزیدگان این دوره از جایزه 20 مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی جایزه مصطفی(ص)، جهان اسلام به ‌زودی شاهد برگزاری چهارمین آیین اعطای جایزه مصطفی(ص) خواهدبود که طبق برنامه‌ریزی‌ها پنجشنبه 29 مهر 1400، تالار وحدت تهران میزبان بیش از 200 نفر از شخصیت­‌های برجسته علمی و فناوری كشورهای جهان و مقامات ارشد كشور است.

مهدی صفاری‌نیا، مدیر بنیاد مصطفی(ص) در نشست رسانه‌ای چهارمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) اطلاعاتی در مورد اقدامات و فعالیت‌­های بنیاد مصطفی(ص) بعد از برگزاری دوره سوم جایزه مصطفی(ص) و همچنین آغاز روند برگزاری دوره چهارم از زمان انتشار فراخوان جایزه در آذر 1398 تا به امروز ارائه خواهدداد.

همچنین رسول دیناروند، رئیس گروه علم و فناوری زیستی و پزشکی جایزه مصطفی(ص) و حسین نادری­منش، رئیس گروه تمامی زمینه­‌های علم و فناوری جایزه مصطفی(ص) ضمن اعلام اسامی برگزیدگان این دوره از جایزه، در مورد روند داوری‌ها و رقابت فشرده بین دانشمندان جهان اسلام، اطلاع‌رسانی خواهندکرد.

جایزه مصطفی(ص) که به صورت دوسالانه به دانشمندان و پژوهشگران برتر جهان اسلام اعطا می‌شود، به اثری نوآورانه در مرزهای دانش تعلق می‌گیرد که توسط افرادی شاخص در حوزه‌های علم و فناوری ارائه شده و زمینه‌ساز بهبود زندگی بشريت باشد.  

انتهای پیام
captcha