برگزاری دوره‌های تخصصی آنلاین قرآن در جهاددانشگاهی کردستان
کد خبر: 4003617
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

برگزاری دوره‌های تخصصی آنلاین قرآن در جهاددانشگاهی کردستان

مدرس دوره‌های تخصصی قرآن جهاددانشگاهی کردستان از آغاز دوره‌های آموزشی تخصصی قرآن به صورت آنلاین در مرکز آموزش جهاددانشگاهی خبر داد و گفت: ثبت‌نام برای این دوره‌های قرآنی تا ۲۰ مهرماه ادامه خواهد داشت.

فرانک تحصری، مدرس دوره‌های تخصصی قرآن جهاددانشگاهی کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از آغاز دوره‌های آموزشی تخصصی قرآن به صورت آنلاین در مرکز آموزش جهاددانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام برای این دوره‌های قرآنی تا 20 مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در این دوره‌های آموزشی قرآن از سراسر کشور ثبت‌نام داشته‌ایم، افزود: این دوره‌های آموزشی در رشته تربیت معلم قرآن، تجوید و ترجمه و مفاهیم قرآن کریم از اواخر هفته جاری شروع می‌شود.

مدرس دوره‌های تخصصی قرآن جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: رشته تجوید در دو بخش مقدماتی و پیشرفته، تربیت معلم قرآن در دو بخش پیش‌دبستانی و مقطع ابتدایی و ترجمه و مفاهیم در دو بخش صرف و نحو و تجزیه و ترکیب آیات برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه شرکت در این کلاس‌های تخصصی قرآن برای عموم آزاد است، افزود: در این راستا به غیر از سنین چهار تا 12 سال سایر رده‌های سنی می‌توانند در این دروه‌های آموزشی شرکت کنند.

تحصری ادامه داد: شرکت در کلاس‌های تجوید و مفاهیم قرآن موجب می‌شود تا روش صحیح‌خوانی قرآن را یاد گرفته و در کنار آن سایر متون عربی را نیز به راحتی ترجمه و درک کنیم.

وی به زمانبندی برگزاری کلاس‌های این دوره آموزشی اشاره کرد و یادآور شد: شنبه‌ها و سه‌شنبه‌های هر هفته دوره تجوید، دوشنبه‌ها و چهارشنبه دوره مفاهیم و پنج‌شنبه‌ها دوره تربیت معلم قرآن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha