توزیع ۶۰۰ کوله‌پشتی بین دانش‌آموزان روستایی ارومیه
کد خبر: 4004480
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶

توزیع ۶۰۰ کوله‌پشتی بین دانش‌آموزان روستایی ارومیه

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از توزیع ۶۰۰ عدد کوله‌پشتی در قالب رزمایش «کمک مؤمنانه» بین دانش‌آموزان نیازمند روستایی ارومیه خبر داد.

توزیع ۶۰۰ عدد کوله‌پشتی در بین دانش‌آموزان روستایی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسن رحمانی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، روز گذشته، ۲۰ مهرماه در مراسم رزمایش «کمک مؤمنانه» که با هدف توزیع کوله‌پشتی بین دانش‌آموزان نیازمند در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: طی این مراسم ۶۰۰ کوله‌پشتی بین دانش‌آموزان نیازمند روستایی ارومیه توزیع شد که توسط خیران تهیه شده بود.

وی افزود: ارزش ریالی این کوله‌پشتی‌ها و بسته‌های لوازم‌التحریر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده که با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و برگزاری حضوری کلاس‌ها تصمیم به تهیه این بسته‌ها گرفته شد.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: در سال گذشته نیز به دلیل برگزاری غیرحضوری کلاس‌ها تهیه تبلت دانش‌آموزان در اولویت بود که خیران و سازمان آمار کشور در تهیه این تبلت‌ها نیز نقش مهمی داشتند. با توجه به شرایط سخت معیشتی امروز جامعه همه افراد باید دست به دست هم دهند تا با کمک یکدیر هیچ دانش‌آموزی در کشور به دلیل فقر و نبود امکانات از تحصیل بازنماند.

رحمانی در پایان گفت: یادگیری و آموزش حق هر دانش‌آموزی است که هیچ مانعی نباید آنها را از این حق محروم کند از طرفی آینده کشور به وجود افراد تحصیل‌کرده و توانمند نیاز دارد که نمی‌توان از این موضوع مهم غفلت کرد.

انتهای پیام
captcha