نوجوانان نیکوکار یزدی تجلیل شدند
کد خبر: 4004539
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

نوجوانان نیکوکار یزدی تجلیل شدند

در مراسمی به مناسبت هفته کودک و نوجوان از نیکوکاران و خیران نوجوان که در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت کرده‌اند، تقدیر بعمل آمد.

نوجوانان نیکوکار یزدی تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از یزد، در مراسمی به مناسبت هفته کودک و نوجوان از نیکوکاران و خیران نوجوان که در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت کرده‌اند، تقدیر بعمل آمد.

در این آیین که امروز، 21 مهرماه و به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد در محل مزار مهدی آذریزدی و با حضور مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد، رئیس شورای شهر یزد، معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌ها، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری برگزار شد، از نیکوکاران نوجوان که در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مبالغی را به ستاد دیه استان اهدا کرده بودند، تقدیر به عمل آمد.

در این آیین لوح تقدیر از طرف حسین سبزواری مدیرکل زندان‌ها و نایب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان، سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد، اعظم کاظمی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به صورت جداگانه به نوجوانان نیکوکار اهدا شد.

در این برنامه از محمدمتین بهروان نوجوانی که عیدی دریافتی خود را در ایام ماه مبارک رمضان به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و محمد محیار یزدیان نوجوان 13 ساله‌ای که در سالروز میلاد مادر خود مبلغی را جهت شادی روح مادرش به آزادی زندانیان اهدا کرده بود، تقدیر به عمل آمد.

یادآور می‌شود اجرای نقالی، شاهنامه‌خوانی و قصه‌گویی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha