بسیج بازوی توانمند توسعه ورزش در استان یزد است
کد خبر: 4007532
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶

بسیج بازوی توانمند توسعه ورزش در استان یزد است

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بسیج را بازوی توانمندی برای توسعه ورزش در استان دانست و گفت: تقویت ارزش‌‌های معنوی در ورزش، افزایش توان علمی مربیان و داوران بسیجی و توسعه ورزش همگانی از مواردی است که بسیج ورزشکاران باید به آن بپردازد.

بسیج بازوی توانمندی برای توسعه ورزش در استان استبه گزارش ایکنا از یزد، مسعود شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، امروز، 1 آبان ماه در دیدار با جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در اقشار بسیج و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان یزد اظهار کرد: بسیج بازوی توانمندی برای توسعه ورزش در استان است و خوشبختانه همکاری و تعامل بسیار خوبی بین مجموعه اداره کل ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران استان برقرار است.

شریعتی افزود: تقویت ارزش‌‌های معنوی در ورزش، افزایش توان علمی مربیان و داوران بسیجی و توسعه ورزش همگانی در راستای شادابی و نشاط جامعه از مواردی است که بسیج ورزشکاران باید به آن بپردازد.

محدث، جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان در اقشار بسیج نیز در این نشست به ظرفیت‌های سپاه و بسیج ورزشکاران در توسعه ورزش اشاره کرد و گفت: با توجه به نقش ورزش و اهمیت آن، در راستای توسعه ورزش آماده هرگونه همکاری و تعامل هستیم و امیدواریم بتوانیم با بیش از پیش در راستای گسترش ورزش در جامعه گام برداریم.

انتهای پیام
captcha