برپایی نمایشگاه «شمیم خدمت» در امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد
کد خبر: 4008313
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲

برپایی نمایشگاه «شمیم خدمت» در امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برپایی نمایشگاه «شمیم خدمت» در امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد خبر داد.

فاطمه یاوری، معاون مرکز افق امامزاده سید جعفر محمد یزدحجت‌الاسلام مجید کرمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: طرحی با عنوان «شمیم خدمت» در امامزادگان و بقاع متبرکه به منظور حمایت از مستمندان و یا زنان سرپرست خانوار که به نوعی با مشکلات اقتصادی درگیر هستند، در حال اجرا است که در این زمینه سه گام دنبال خواهد شد.

وی آموزش، مساعدت و بازار فروش محصولات را از گام‌های این طرح دانست و گفت: خوشبختانه این طرح در استان یزد نیز در محل امامزاده سیدجعفر محمد(ع) و سیدالصحرا(ع) در قالب برپایی نمایشگاه و ارائه محصولات فروش در حال اجرا است  که در مناسبت‌های مختلف محصولات عرضه شده و با قیمت مناسب برای فروش ارائه می‌شود.

فاطمه یاوری، معاون اجتماعی مرکز افق امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد نیز در این زمینه به ایکنا گفت: شمیم خدمت از ابتدای امسال و با برپایی نمایشگاه به مدت 15 روز راه‌اندازی شد و در این نمایشگاه از توانمندی بانوان استفاده شده که محصولات خانگی و صنایع دستی را در معرض دید قرار می‌دهند تا به نوعی به لحاظ اقتصادی حمایتی برای این قشر باشد.

وی ادامه داد: خانواده‌ها با توجه به نوع مشکلاتی که دارند، در قالب مرکز افق امامزاده از قبل شناسایی شدند؛ لذا برای برپایی نمایشگاه در قالب فراخوان از این افراد دعوت به عمل آمد. 

یاوری بیان کرد: نمایشگاه روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته برای بازدید عموم دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه ضمن بازدید از نمایشگاه حمایت لازم را از این خانواده‌ها داشته باشند.

انتهای پیام
captcha