بهره‌مندی 7700 دانش‌آموز و دانشجوی یزدی از خدمات کمیته امداد
کد خبر: 4010638
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

بهره‌مندی 7700 دانش‌آموز و دانشجوی یزدی از خدمات کمیته امداد

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: هم‌اکنون هفت هزار و 700 دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند از خدمات حمایتی و فرهنگی این نهاد بهره‌مند هستند.

حمایت کمیته امداد از دانش‌آموزان و دانشجویانبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی‌منش، معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه کمک به تحصیل مددجویان، تقویت بنیه دینی، ارتقای سبک زندگی و مصون‌سازی جامعه هدف تحت حمایت از جمله اهداف مهم این نهاد است اظهار کرد: هم‌اکنون هفت هزار و 700 دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند از خدمات حمایتی و فرهنگی این نهاد بهره‌مند هستند.

وی افزود: این نهاد هر ساله نسبت به پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی و شهریه به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت در مقاطع مختلف تحصیلی اقدام می‌کند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد، سرانه پرداختی به دانش‌آموزان تحت حمایت را متناسب با مقطع تحصیلی سالیانه بین 200 تا 700 هزار تومان برشمرد و گفت: همچنین مبلغ سرانه کمک‌هزینه و شهریه تحصیلی به دانشجویان و طلاب علوم دینی نیز متناسب با مقطع تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل از 450 هزار تومان تا دو میلیون و 500 هزار تومان است که در هر نیمسال تحصیلی به آنان اختصاص می‌یابد، در صورت گرفتن واحد در تابستان برای این ترم نیز پرداخت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه و دارای استعداد برتر از حمایت‌ها و کمک‌های ویژه‌ای در زمینه کمک‌هزینه تحصیلی و شهریه برخوردار هستند.

اسلامی‌منش یادآور شد: سال گذشته دو میلیارد و 500 میلیون تومان برای آگاه‌سازی و آموزش، کمک‌هزینه تحصیلی مددجویان، ارائه خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان، دانشجویان، برگزاری اردوهای آموزشی و زیارتی و شهریه دانشجویی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان یزد هزینه شد.

انتهای پیام
captcha