محفل مجازی قرآن ویژه دانشگاهیان لرستان برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4011338
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۱
در هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها؛

محفل مجازی قرآن ویژه دانشگاهیان لرستان برگزار می‏‌شود

دبیر شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های لرستان از برگزاری دو محفل قرآنی مجازی در هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: این برنامه‌‌ها ۱۹ و ۲۲ آبان‌ماه از ساعت ۲۰ در فضای اسکای‌روم برگزار می‌شود.

فاطمی‌نیک، دبیر شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های بزرگداشت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌های لرستان، یکشنبه، ۱۶ آبان‌ماه با حضور اعضای مجمع مشورتی کارشناسان قرآنی دانشگاه‌ها در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نیک، دبیر شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های لرستان در این جلسه با اشاره به اساسنامه این شورا، گفت: طبق اساسنامه شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها، مجمع مشورتی کارشناسان قرآن و عترت دانشگاه‌ها به‌عنوان بازوان مشورتی شورا تشکیل و هر ماه یک‌بار تشکیل جلسه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه نکوداشت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها باید به‌طور ویژه و مطلوبی برگزار شود، ادامه داد: طبق مصوبات شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها، مراسم تجلیل از فعالان و چهره‌های قرآنی دانشگاه‌های لرستان به‌مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها، ۲۴ آبان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در مسجد دانشگاه لرستان برگزار می‌شود و دانشگاه‌ها باید لیست افراد تجلیل شونده را تا چهارشنبه هفته جاری ارسال کنند.

فاطمی‌نیک برگزاری محفل انس با قرآن در دانشگاه علوم پزشکی لرستان را از دیگر برنامه‌های هفته قرآن و عترت دانشگاه‌های لرستان اعلام کرد و با اشاره به اینکه این محفل قرآنی چهارشنبه، ۲۶ آبان بعد از نماز ظهر و عصر در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار خواهد شد، گفت: در این مراسم، قاریان دانشگاه‌های لرستان به تلاوت آیاتی از قرآن کریم می‌پردازند.

دبیر شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های لرستان از برگزاری دو محفل قرآنی مجازی با همکاری دانشگاه‌های لرستان در هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: این برنامه‌‌ها ۱۹ و ۲۲ آبان‌ماه از ساعت ۲۰ در فضای اسکای‌روم با بهره‌گیری از ظرفیت اساتید برجسته قرآنی و حضور دانشگاهیان استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha