جشن امضای کتاب «حوض خون» برگزار می‌شود + نظر رهبر انقلاب درباره کتاب
کد خبر: 4011769
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

جشن امضای کتاب «حوض خون» برگزار می‌شود + نظر رهبر انقلاب درباره کتاب

جشن امضای کتاب «حوض خون» اثر فاطمه سادات میرعالی، نویسنده و محقق اندیمشکی، امروز سه شنبه 18 آبان در کتابفروشی سوره مهر برگزار می‌شود.

 «حوض خون» به گزارش ایکنا از خوزستان، جشن امضای کتاب «حوض خون» اثر فاطمه سادات میرعالی، نویسنده و محقق اندیمشکی، ساعت 16 امروز سه‌شنبه 18 آبان برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور نویسنده در محل کتابفروشی سوره مهر (تهران، میدان انقلاب، جنب سینما بهمن) برگزار می‌شود.   

گفتنی است، کتاب «حوض خون» حاصل تلاش گروهی از محققان مؤسسه تاریخ شفاهی شهید زیوداری اندیمشک است که توسط فاطمه سادات میرعالی تدوین شد و انتشارات راه یار آن را منتشر کرده است.

این کتاب که خاطرات و روایت‌های ۶۴ نفر از بانوان اندیمشکی درباره رخت‌شویی البسه رزمندگان دفاع مقدس است، در پی بیانات مقام معظم رهبری در تحسین آن، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و به چاپ چهارم رسید.

رهبر انقلاب درباره این کتاب فرمودند: «من اخیراً یک کتابی خواندم به نام «حوض خون» ــ البتّه من در اهواز دیده بودم؛ خودم مشاهده کردم آنجایی را که لباس‌های خونی رزمندگان را و ملحفه‌های خونی بیمارستان‌ها و رزمندگان را می‌شستند؛ [این‌ها را] دیدم ــ که این کتاب تفصیل این چیزها را نوشته؛ انسان واقعاً حیرت می‌کند؛ انسان شرمنده می‌شود در مقابل این همه خدمتی که این بانوان انجام دادند در طول چند سال و چه زحماتی را متحمّل شدند؛ اینها چیزهایی است که قابل ذکر کردن است.»

کتاب «حوض خون» در ۵۰۴ صفحه و به قیمت ۸۰ هزار تومان در کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

گفتنی است؛ نویسنده کتاب «حوض خون» در برنامه سیمای خانواده در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی حضور می‌یابد.

انتهای پیام
captcha