خدمت‌رسانی 240 مرکز نیکوکاری در یزد به نیازمندان
کد خبر: 4013457
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

خدمت‌رسانی 240 مرکز نیکوکاری در یزد به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: بیش از ۲۴۰ مرکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی با شعار مردم برای مردم در استان یزد برای خدمت‌رسانی به نیازمندان در حال فعالیت هستند.

فعالیت مراکز نیکوکاری در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه پیوند نیازهای محرومان محله با توانمندی‌های خیران محله از جمله کارکردهای مهم مراکز نیکوکاری است اظهار کرد: بیش از 240 مرکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی با شعار مردم برای مردم در استان یزد برای خدمت‌رسانی به نیازمندان در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اهمیت تقویت همبستگی‌های اجتماعی و استفاده از حضور و تخصص مردم در خدمت رسانی به نیازمندان، افزود: طی شش ماهه نخست امسال مراکز نیکوکاری سطح استان با همراهی و مشارکت خیران محله 68 میلیارد تومان در زمینه‌های جهیزیه و ازدواج، بهداشت و درمان، مسکن و ساختمان، اکرام ایتام و محسنین، اشتغال و کارآفرینی، معیشت و فرهنگی و آموزش در قالب کمک‌های نقدی، غیرنقدی و خدمات به نیازمندان کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: افراد نیازمند و یا کسانی که خانواده نیازمندی را شناسایی کرده‌اند که مستحق دریافت کمک هستند می‌توانند به مراکز نیکوکاری محله مراجعه کنند و یا از طریق شماره تلفن چهاررقمی ۱۸۱۱ تماس گرفته تا هماهنگی‌های لازم برای ثبت اطلاعات افراد نیازمند و بررسی وضعیت آنان برای ارائه خدمات موردنیاز انجام شود.

شجاعان ادامه داد: خیران می‌توانند کمک‌های اهدایی خود را به‌صورت نقد و کالا در بخش‌های مختلفی ازجمله طرح اکرام ایتام و محسنین، اشتغال، مسکن، درمان، کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه، سبد کالا و لوازم ضروری زندگی (معیشت)، نذر و قربانی، پوشاک و البسه و صدقات به مراکز نیکوکاری اهدا کنند.

انتهای پیام
captcha