کارگاه‌های آموزشی سوره عبس برگزار می‌‌شود
کد خبر: 4014046
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
با همکاری دانشگاه‌های سراسر کشور؛

کارگاه‌های آموزشی سوره عبس برگزار می‌‌شود

کارگاه‌های سوره عبس با موضوع فعال‌سازی نیاز به قرآن از سوی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران با همکاری دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌‌شود.

کارگاه سوره عبسبه گزارش ایکنا، کارگاه‌های سوره مبارکه عبس با موضوع فعال‌سازی نیاز به قرآن از سوی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران به مناسبت هفته قرآن و بزرگداشت رحلت علامه سیدمحمدحسین طباطبائی(ره) با همکاری دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌‌شود.

در این راستا مجموعه تولیدات محتوایی و رسانه‌ای سوره مبارکه عبس جهت استفاده در کانال https://ble.ir/sooreabas در پیام‌رسان بله تجمیع شده و در دسترس مربیان و برگزارکنندگان قرار گرفته است.

نشست‌های مختلفی به همین مناسبت برنامه‌ریزی شده که از آن جمله می‌توان به نشست‌های پژوهشی در کلمه تزکیه و خشیت در قرآن کریم، پژوهشی در درمان افسردگی بر اساس سوره مبارکه عبس و ویژگی و اوصاف قرآن در دانشگاه تهران اشاره کرد.

همچنین از دیگر نشست‌ها نیز می‌توان از نشست‌های تدبر در سوره مبارکه عبس در دانشگاه پیام نور اراک، معارفه سوره مبارکه عبس و آشنایی با دوره‌های تدبر در قرآن در دانشگاه علوم پزشکی اراک، وبینار باران ذکر؛ سوره مبارکه عبس در دانشگاه آزاد سبزوار، نشست مجازی قرآن معجزه زندگی من و توست در دانشگاه آزاد یزد، وبینار قرآنی باران رحمت برای دل‌های تشنه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان و زمین تشنه وجودم محتاج ذکر توست برای جوانه زدن و قد کشیدنش  در دانشگاه میبد نام برد.

نشست پرسش و پاسخ دانشجویی چرا نیاز به قرآن؟! در دانشگاه فردوسی، نگاهی به سوره مبارکه عبس و همایش باران ذکر؛ در محضر سوره مبارکه عبس در دانشگاه تهران نیز از دیگر نشست‌های برنامه‌ریزی شده به این مناسبت است.

تولیدات هنری تهیه شده پیرامون سوره مبارکه عبس با عنوان نمایشگاه مجازی سوره مبارکه عبس در پیوند http://quranetratschool.ir/?p=20594 در اختیار برگزارکنندگان و فعالان قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha