جشنواره «سِرّ سخن» در کشف استعدادهای پنهان مؤثر است
کد خبر: 4014813
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱

جشنواره «سِرّ سخن» در کشف استعدادهای پنهان مؤثر است

قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به برگزاری جشنواره «سِرّ سخن» گفت: برگزاری این چنین رویدادهایی نقش مهمی در کشف و شکوفا شدن استعدادهای پنهان جامعه ایفا می‌کند.

صداقت کشفی، قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین صداقت کشفی، قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد در خصوص اهمیت برگزاری جشنواره گویندگان،مجریان و سخنوران «سِرّ سخن» با بیان این‌که برگزاری این چنین رویدادهایی نقش مهمی در شکوفا شدن استعدادهای پنهان جامعه ایفا می‌کند، اظهار کرد: در بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان عزیز استعدادهای فراوانی وجود دارد که ممکن است به هر دلیل مخفی مانده باشد.

وی افزود: بعضی از این استعدادها با هنر پیوند دارد و زیبایی‌های دلنشینی به عنوان ودیعه الهی در آنها تنیده شده است.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد با بیان این‌که این جشنواره در حقیقیت فرصتی برای دیده شدن زیبایی‌های هنری و شنیده شدن صداهای خاص است، گفت: اینگونه استعدادها برای ارائه به مخاطب و تعامل با دیگران آفریده شده و نمی‌تواند به صورت شخصی و فقط درونی باقی بماند.

کشفی تصریح کرد: قدرت اجرا و گویندگی با ویژگی‌های مقدماتی آن مثل صدا یا چهره مناسب رسانه در زمره این استعدادهای خدادادی است، اما نکته مهم این است که گاهی این توانمندی‌ها صرفاً به صورت زمینه و پایه ای برای بروز و ظهور هستند و یا به تعبیری خام بوده و باید در مسیر آموزش تکنیک و تجربه پخته شوند.

وی بیان کرد: جشنواره مجریان و گویندگان برای شناخت و سپس شکوفایی چنین استعدادهایی می‌تواند محملی بسیار موفق و فضایی مترقی باشد.

انتهای پیام
captcha