ثبت‌نام پنجمین دوره «شوق تلاوت» آغاز شد
کد خبر: 4016187
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

ثبت‌نام پنجمین دوره «شوق تلاوت» آغاز شد

ثبت‌نام پنجمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت ویژه نوجوانان قرآنی سراسر کشور آغاز شد.

پنجمین دوره «شوق تلاوت»

حسین مقدم‌کیا، دبیر اجرایی مسابقات شوق تلاوت در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: ثبت‌نام پنجمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت ویژه تمامی نوجوانان قرآنی سراسر کشور در گروه سنی 10 تا 16 سال و همچنین تمامی فراگیران طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع) آغاز شد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات شوق تلاوت در رشته‌های قرائت تقلید از اساتید مطرح مصری و به سبک‌های مصطفی اسماعیل، عبدالباسط، محمدصدیق منشاوی و شحات انور برگزار خواهد شد. مرحله مقدماتی این دوره تا پایان آذرماه از سوی مؤسسات مجری طرح اجرا می‌شود.

مقدم‌کیا اضافه کرد: مرحله نیمه‌نهایی نیز به صورت غیر حضوری و در بهمن‌ماه و با نظارت و اجرای دبیرخانه در مشهد و حضور داوران در این شهر انجام خواهد شد و مرحله نهایی نیز اسفندماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: منتخبان پنجمین دوره رقابت‌های شوق تلاوت به منظور اجرای محافل قرآنی به کربلای معلی و سایر کشورهای اسلامی اعزام خواهند شد.

یادآوری می‌شود، نوجوانان علاقه‌مند تا 20 آذرماه فرصت دارند برای ثبت‌نام از طریق پایگاه اینترتی www.melitelavat.ir اقدام کنند.

کانال رسمی اخبار پنجمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت در پیام‌رسان ایتا به نشانی eitaa.com/shoghe_telavat_۵ و در آپارات به نشانی https://www.aparat.com/shoghetelavat قرار دارد.

پنجمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت به همت ستاد اجرایی طرح تلاوت شباب‌الرضا و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با مشارکت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha