طولانی شدن پروسه استعلام‌گیری منجر به فرار سرمایه‌گذاران می‌شود
کد خبر: 4016662
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱

طولانی شدن پروسه استعلام‌گیری منجر به فرار سرمایه‌گذاران می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌ غربی گفت: وقتی استعلام‌های یک سرمایه‌گذار توسط دستگاه‌ اجرایی صادر می‌شود دیگر نیازی به استعلام‌گیری سایر دستگاه‌ها نیست و این روند طولانی منجر به فراری شدن سرمایه‌گذاران می‌شود.

آیدین رحمانی معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به نقل‌ از روابط‌عمومی استانداری آذربایجان غربی، آیدین رحمانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌ غربی، ۶ آذر در در جلسه کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌ غربی اظهار کرد: وقتی استعلام‌های یک سرمایه‌گذار توسط دستگاه‌ اجرایی صادر می‌شود دیگر نیازی به استعلام‌گیری سایر دستگاه‌ها نیست و این روند طولانی منجر به فراری شدن سرمایه‌گذاران می‌شود.

وی افزود: یک استعلام صادر شده توسط دستگاه اجرایی برای تمامی دستگاه‌ها معتبر است و باید روال عادی صورت گیرد و از طولانی شدن امور اداری جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: دبیرخانه استانی برای جلوگیری از این روند در استان باید تشکیل شود و این مساله نیز باید همواره با دقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی بیان کرد: توجه به مقوله میدان میوه و تره و بار در اشنویه از ملزومات بوده چرا که این شهرستان محصولات کشاورزی خوبی داشته و راه‌اندازی میدان میوه و تره و بار می‌تواند زمینه توسعه صادرات محصولات کشاورزی را بیش از پیش فراهم کند.

رحمانی اظهار کرد: توجه به بخش کشاورزی می‌تواند زمینه تولید و اشتغال و تولید ثروت را در آذربایجان غربی ایجاد کند.

 

انتهای پیام
captcha