حضور 11 یزدی در مرحله نهایی مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4018176
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

حضور 11 یزدی در مرحله نهایی مسابقات قرآن اوقاف

رئیس امور قرآنی اوقاف و امورخیریه استان يزد از برگزاری مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن از 29 آذرماه الی چهارم دی‌ماه و رقابت 11 نفر از این استان خبر داد.

محمود ميرجليلی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان يزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اوقاف، محمود ميرجليلی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان يزد با اشاره به مشخص شدن زمان برگزاری مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: از استان يزد 11 نفر در این دوره مسابقات حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری مسابقات آوايی از 29 آذر ماه لغایت 4 دی ماه به صورت حضوری به میزبانی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود، افزود: از استان يزد 3 نفر در اين گروه از رشته‌ها، در فينال مسابقات سراسری قرآن كريم حضور می‌یابند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان يزد گفت: شرکت‌کنندگان بخش تفسیر این مسابقات که از استان يزد 8 نفر هستند، برای مشارکت در این مسابقات باید در ادارات کل استان‌ها حضور یابند.

وی با بیان اینکه همه شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات باید دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند، ادامه داد: مراسم قرعه کشی نیز روز دوشنبه 20 آذرماه انجام می‌شود و چنانچه فردی قصد انصراف از حضور در مسابقات را داشته باشد باید تا قبل از 24 آذرماه به دبیرخانه مسابقات اعلام کنند.

ميرجليلی با بیان اینکه مسابقات تفسیر نیز در تاریخ 21 آذرماه جاری رأس ساعت 10 صبح در محل اداره كل اوقاف و امور خيريه استان برگزار می‌شود، افزود: این آزمون 40 سوال تستی و چهار سوال تشریحی دارد که به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، تاکنون اوقاف و امورخیریه استان یزد اسامی شرکت‌کنندگان یزدی در این مرحله از مسابقات را اعلام نکرده است اما مجمع قاریان و حافظان استان یزد در کانال خود از راهیابی 10 نفر از قاریان و حافظان استان یزد به مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خبر داده و اسامی را به شرح ذیل اعلام کرد: 

بخش برادران/ قرائت تحقیق:
محمد جواد برخورداری

قرائت ترتیل:
محمدحسین حدادزاده

تفسیر قرآن:
مسعود فتحی‌نژاد
روح الله مطهری‌نسب

بخش خواهران/ حفظ ۲۰ جزء: 
هانیه برخورداری

تفسیر قرآن:
فائزه ابراهیمی
بتول حیدری
سارا دهقانپور
فاطمه دهقانی فیروزآبادی
مرضیه میرحسینی

انتهای پیام
captcha