لزوم بهره‌گیری از قرآن و عترت به‌‌عنوان بهترین ابزار تربیتی
کد خبر: 4020849
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
امام جمعه جیرفت تأکید کرد:

لزوم بهره‌گیری از قرآن و عترت به‌‌عنوان بهترین ابزار تربیتی

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه در کارهای تربیتی باید از قرآن و عترت به‌‌عنوان بهترین ابزارها و عوامل تربیتی استفاده شود، گفت: آموزش و پرورش باید توجه خاصی به قرآن و عترت داشته باشد زیرا آثار آن‌ در هر زمینه راه‌گشا است.

حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام میثم تارم، امام جمعه جیرفت، 23 آذرماه در دیدار با معاونان پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش این شهرستان به مناسبت هفته قرآن و عترت گفت: قرآن و عترت دو وصیت پیامبر اسلام (ص) و دو قدرت کم‌نظیر معنوی هستند که مانع از گمراهی و موجب رستگاری بشریت می‌شوند.

وی با بیان اینکه در کارهای تربیتی باید از قرآن و عترت به‌‌عنوان بهترین ابزارها و عوامل تربیتی استفاده شود، افزود: از ضعف‌هایی که در جامعه اسلامی وجود دارد، فقدان اُنس با قرآن و عمل به مفاهیم آن است.

حجت‌الاسلام تارم با تأکید بر توجه به ظاهر، آداب، محتوا و سبک زندگی قرآنی، بیان کرد: آموزش و پرورش باید توجه خاصی به قرآن و عترت داشته باشد زیرا  آثار آن‌ در هر زمینه راه‌گشا است.

امام جمعه جیرفت از آموزش و پرورش خواست قانون‌مداری از جمله رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی را برای دانش‌آموزان تبیین کند و اظهار کرد: ضرورت افزایش جمعیت و نسل جوان باید از طریق انجمن اولیا و مربیان برای خانواده‌ها از مجرای برنامه‌های علمی و هنری بیان شود.

انتهای پیام
captcha