مسابقات مدهامتان برای نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود
کد خبر: 4021374
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳

مسابقات مدهامتان برای نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان گفت: این مسابقات به‌منظور ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی در جامعه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان، اظهار کرد: این مسابقات بزرگترین رویداد قرآنی بچه‌های مسجد است که توسط کانون‌های مساجد کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی در جامعه از اهداف مهم برگزاری این مسابقات است که برای تقویت و شناسایی استعدا‌های قرآنی از طریق مساجد تلاش می‌کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه گفت: مسابقات مدهامتان در رد‌های سنی خردسال تا بزرگسال و در بخش‌های کانونی، شهرستانی و استانی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: بخش ویژه مسابقات مدهامتان در دوره پانزدهم در دو محور جلسات سنتی قرآن و استعدادیابی است که گزارش این برنامه در رواق نور در سامانه بچه‌های مساجد ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: نفرات برتر این مسابقات دی‌ماه مشخص و در مرحله کشوری مسابقات که اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha