حضور 18 استان در نمایشگاه «اقوام و عشایر» یزد
کد خبر: 4021402
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱

حضور 18 استان در نمایشگاه «اقوام و عشایر» یزد

مدیرعامل شرکت تجاری نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه یزد با اشاره به برپایی نمایشگاه «اقوام و عشایر» از حضور بیش از 18 استان در قالب 120 غرفه خبر داد.

نمایشگاه «اقوام و عشایر» یزدبه گزارش ایکنا از یزد، در آستانه فرارسیدن شب یلدا، نمایشگاه «اقوام و عشایر» یزد با هدف معرفی سوغات، صنایع دستی و دستاوردهای مردم دیگر شهرها و اقوام مختلف کشور در بلندترین شب سال و همچنین توسعه گردشگری آغاز شده و تا 28 آذرماه از ساعت 15 الی 21 برای بازدید عموم دایر است.

احمد قافی، مدیرعامل شرکت تجاری نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه یزد در این زمینه و با اشاره به در پیش بودن شب یلدا گفت: در همین راستا نمایشگاه اقوام و عشایر با حضور بیش از ۱۸ استان در قالب ۱۲۰ غرفه در حال برگزاری است.

قافی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌ با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حال برگزاری است از بازدیدکنندگان درخواست کرد: در هنگام بازدید از نمایشگاه حتماً از ماسک استفاده کرده و در زمان حضور فاصله‌های اجتماعی را رعایت کنند.

یادآور می‌شود استان‌های کردستان، سنندج، خراسان جنوبی، اصفهان، آذربایجان شرقی، رشت و ... از جمله استان‌هایی هستند که در این نمایشگاه صنایع دستی و سوغات خود را عرضه می‌کنند.

انتهای پیام
captcha