اعلام فراخوان رویداد پیوند از سوی مرکز نوآوری اشراق
کد خبر: 4022425
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

اعلام فراخوان رویداد پیوند از سوی مرکز نوآوری اشراق

فراخوان رویداد پیوند از سوی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق وابسته به حوزه‌های علمیه اعلام شد.

اعلام فراخوان رویداد پیوندبه گزارش ایکنا، فراخوان رویداد پیوند از سوی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق وابسته به حوزه‌های علمیه با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری اعلام شد.

این فراخوان به موضوع هم‌رسانی شتاب‌دهنده‌ها و استارتاپ‌ها اختصاص دارد و در حوزه صنایع خلاق برگزار می‌شود.

استارتاپ‌ها و تیم‌ها با شرکت در این رویداد از خدماتی مثل خدمات بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی، پذیرش در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق و برگزاری دوره‌های آموزشی بهره‌مند خواهند شد.

از مزایای دیگری که می‌توان در ورود مؤسسات قرآنی به عنوان استارتاپ به این رویداد دانست می‌توان به دریافت وام کم‌بهره از دو تا 18 درصد بر مبنای نیاز کسب و کار، بهره‌مندی از ضمانتنامه بانکی حداکثر پنج درصد سپرده نقدی و سی درصد تخفیف کارمزد، بهره‌مندی از خدمات توانمندسازی و کمک بلاعوض برای ارتقای توان مدیریت و حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه‌های خطرپذیر و فناورانه اشاره کرد.

از مزایای دیگر می‌توان به پذیرش در شتابدهنده سه دال، شعب مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان و خانه فناوری‌های فرهنگی خراسان رضوی اشاره کرد، تا دوم دی‌ماه 1‌400 مهلت به منظور ارسال اطلاعات و ثبت نام از طریق نشانی ghazal.inif.ir تعیین شده است.

 

انتهای پیام
captcha