برنامه سه‌ساله اتحادیه قرآنی یزد تصویب شد
کد خبر: 4022576
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

برنامه سه‌ساله اتحادیه قرآنی یزد تصویب شد

برنامه سه ساله اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد در سیزدهمین جلسه هیئت مدیره و بازرسی تصویب شد.

 اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزدبه گزارش ایکنا، سیزدهمین جلسه هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد، صبح امروز، 30 آذرماه، با حضور اعضا در دفتر اتحادیه برگزار شد. 

این جلسه با گزارش حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه درباره وقف مشارکتی و صحبت‌های ریاست جمهوری به یزد،(طی صفر هیئت دولت در هفته گذشته) آغاز و در ادامه درباره معرفی اعزام نمایندگان استان یزد برای شرکت در مجمع عمومی اتحادیه کشوری بحث و تبادل نظر شد.

طی این جلسه با اختیاری که هیئت مدیره به مدیرعامل اتحادیه قرآنی یزد داد، مقرر شد تا طی مذاکره با اعضای هیئت مدیره و بازرسی، افرادی جهت اعزام به مجمع سالیانه اتحادیه کشوری معرفی شوند. همچنین طی این جلسه برنامه سه ساله اتحادیه تصویب شد. بر این اساس، اعضا 15 روز فرصت دارند در صورتی که نظر خاصی دارند، ارائه کنند تا این برنامه اصلاح شود، در غیر این صورت برنامه مصوب لازم الاجرا خواهد بود.

در ادامه این جلسه نیز حسین قادری، رئیس هیئت مدیره درباره طرح نورالثقلین گزارشی به اعضا ارائه کرد. همچنین مقرر شد با پیگیری‌های لازم زمینه برگزاری جلسه با حضور اعضای هیئت مدیره با اعضای شورای شهر و استانداری فراهم شود.

یادآوری می‌شود، محمد شایق، حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، حسین قادری بغدادآباد، حجت‌الاسلام محمدکاظم صباغی‌فیروزآبادی، امیر میرجلیلی به عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره دوره دوم هستند. همچنین محمدرضا حسینی‌بغدادآبادی، سعید ملکوتیان و طیبه نصیری‌زارچ به عنوان هیئت بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد هستند.

انتهای پیام
captcha