مراسم بزرگداشت شهدای هویزه برگزار می‌شود
کد خبر: 4022825
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

مراسم بزرگداشت شهدای هویزه برگزار می‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به نشست بزرگداشت شهدای هویزه گفت: به مناسبت سالگرد حماسه هویزه، مقرر شد برنامه باشکوهی در 16 دی‌ماه در محل مزار این شهدا در هویزه برگزار شود.

نجاتی‏به گزارش ایکنا از خوزستان، رضا نجاتی‏، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در پایان نشست ستاد هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هویزه گفت: از همان روزهای نخست هجوم وحشیانه دشمن بعثی به کشورمان‏ جوانان غیرتمند از سراسر کشور که غالباَ دانشجو یا طلبه بودند، به هویزه آمدند و در شرایطی غریبانه به شهادت رسیدند.

وی اظهار کرد: این جوانان از استان‌های مختلف کشور هستند و این نشان دهنده آن است که تمام کشور در مقابل دشمن به دفاع ایستادند.

نجاتی با اشاره به نشست بزرگداشت شهدای هویزه گفت: در این جلسه تمام دستگاه‌های فرهنگی و خدماتی حضور پیدا کردند. مقرر شد برنامه باشکوهی در 16 دی‌ماه در محل مزار این شهدا در هویزه برگزار شود. خانواده‌های این شهدا نیز مانند هر سال در این مراسم حضور خواهند یافت.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: مراسم در دو سال گذشته به دلیل کرونا به صورت محدود برگزار شد. در جلسه امروز مقرر شد برای 16 دی امسال، برنامه‌ای با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود، گرچه نسبت به آن تاریخ بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا عمل می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha