روحانیون مأمن و گره‌گشای مشکلات مردم هستند
کد خبر: 4023049
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰

روحانیون مأمن و گره‌گشای مشکلات مردم هستند

استاندار کردستان گفت: روحانیون همیشه و در همه حال مرجع و مأمن و گره‌گشای مشکلات مردم بوده‌اند و مدیران هم باید از فرصت خدمت بهره ببرند و برای رفاه مردم قدم بردارند.

دیدار استاندار کردستان با امام جمعه و شورای افتای بانه

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان امروز، دوم دی‌ماه در اولین سفر رسمی خود به شهرستان‌های استان در دیدار با امام جمعه و شورای افتای شهرستان بانه اظهار کرد: امید دارم در این سفر بتوانیم در جهت خدمت به مردم گام‌های مؤثر و بلندی برداریم.

وی با بیان اینکه آغاز سفر با حضور در مزار شهدا و دیدار با روحانیون شروع شد، افزود: روحانیون همیشه و در همه حال مرجع و مأمن و گره‌گشای مشکلات مردم بوده‌اند و مدیران هم باید از فرصت خدمت بهره ببرند و برای رفاه مردم قدم بردارند.

استاندار کردستان اولویت‌های سفر به شهرستان بانه را بررسی مسئله آب شرب بانه و منطقه آزاد و ویژه دانست و بیان کرد: اعتقاد دارم به ثمر نشستن منطقه آزاد و ویژه می‌تواند اقتصاد استان را متحول کند و بنا داریم با اتکا به نگاه مثبت رئیس جمهوری و وزیر کشور این اقدامات در موعد مناسب به نتیجه برسند.

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به خصوص شهدای روحانی افزود: مسئولیت‌ها وقتی مبارک است که بتوانیم در راه خدمت به مردم کار مفید و مؤثری انجام دهیم.

در این دیدار ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه بانه با ابراز خرسندی از حضور استاندار کردستان در شهرستان بانه گفت: ماموستایان و روحانیون بانه معتقد به نظام اسلامی و همواره یار و همراه انقلاب هستند و امیدوارم مشکلات شهرستان یکی پس از دیگری با کار و تلاش مرتفع شود.

ماموستا عباسی، امام جمعه بوالحسن با بیان اینکه حضور استاندار کردستان برای حل مشکلات شهرستان بانه ارزشمند و حائز اهمیت است، افزود: مردم شهرستان بانه مردمانی متدین و نماد وحدت و همدلی هستند و این مردم در دوره‌های مختلف و در جنگ تحمیلی و در انتخابات گوناگون مشارکت گسترده و همه‌جانبه داشته‌اند.

وی به بیان پاره‌ای از مشکلات مردم شهرستان پرداخت و افزود: ۶۰ درصد مردم بانه و روستانشینان کم‌درآمد هستند و چون زندگی مردم از مرز تأمین می‌شود امیدوارم در سفر رئیس جمهوری با بازگشایی مرز موافقت شود تا مردم بتوانند معیشت خود را تأمین کنند.

ماموستا صالح‌زاده، امام جمعه بوئین نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به استاندار کردستان با بیان اینکه مناطق مرزی و از جمله بانه در دوران جنگ هزینه زیادی متحمل شدند، یادآور شد: با بسته شدن بازارچه‌های مرزی بسیاری از مشکلات برای جوانان پدید آمده و لذا درخواست داریم نسبت به بازگشایی بازارچه‌های مرزی اقدام شود.

انتهای پیام
captcha