مکتب شهید سلیمانی الگویی برای همگان است
کد خبر: 4023571
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

مکتب شهید سلیمانی الگویی برای همگان است

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی شخصیتی کم‌نظیر و مکتب ایشان الگویی برای همگان است، بنابراین باید نسل جدید راه و روش شهید سلیمانی را ادامه دهند و از آن شهید الگو بگیرند.

غلامرضا منتظری نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از گلستان، غلامرضا منتظری، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی روز گذشته شنبه چهارم دی‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان با گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی شخصیتی کم‌نظیر و مکتب ایشان الگویی برای همگان است، لذا باید نسل جدید راه و روش شهید سلیمانی را ادامه دهند و از آن شهید الگو بگیرند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت 9 دی، روز بصیرت نیز گفت: این روز، روزی است که ملت ایران با بصیرت از ولایت فقیه پشتیبانی کردند و صحنه‌ای باشکوه را از خود به جا گذاشتند.

منتظری با بیان اینکه بصیرت چراغ راه زندگی ما است، افزود: بصیرت و هوشمندی یکی از لوازم شایسته بودن و شایسته زیستن است و کسی که بصیرت نداشته باشد، نمی‌تواند در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: قانون‌گذاری، نظارت و حمایت، اقدامات و پیگیری‌ها، ایده‌‍‌ها و ارائه طرح‌های خلاق و مسئولیت‌های مرتبط با کمیسیون فرهنگی مجلس را از محورهای فعالیت اصلی کمیسیون مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: طراحی قانون جوانی جمعیت و خانواده از سوی کمیسیون فرهنگی، طرح جهش تولید و مسکن و رونق تولید در مسکن، طرح تسهیل صدور مجوز کسب و کار، طرح امنیت غذایی و کشاورزی، طرح حمایت از کاربران فضای مجازی و طرح اقتصاد فرهنگ و هنر از محورهای حوزه قانون گذاری در مجلس است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، برگزاری 30 جلسه در حوزه اقتصاد، 32 جلسه در حوزه عمرانی، 26 جلسه در حوزه علمی و آموزشی، 54 جلسه در فرهنگ و هنر، 25 جلسه در حوزه کشاورزی، 15 جلسه در حوزه انرژی، 28 جلسه در حوزه صنعت، معدن و تجارت، 16 جلسه اجتماعی و رفاهی، 10 جلسه در گردشگری و صنایع دستی، 15 جلسه در حوزه ورزش و جوانان و 20 جلسه در حوزه بهداشت و درمان از جمله اقدامات انجام شده در حوزه نظارت و حمایت برشمرد.

منتظری، در خصوص اعتبارات بخش فرهنگی در بودجه 1401، گفت: تحلیل بودجه فرهنگی از روز یکشنبه 5 دی‌ماه در مجلس آغاز می‌شود و در این راستا بودجه مؤسسات فرهنگی، قرآنی و غیره دارای مجوز 850 میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

انتهای پیام
captcha