بصیرت مردم انقلاب اسلامی را بیمه کرد
کد خبر: 4024322
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

بصیرت مردم انقلاب اسلامی را بیمه کرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: شهدا و ایثارگران با نثار خون خود ضامن اقتدار و عظمت میهن اسلامی شدند و حضور با بصیرت مردم در صحنه‌های مختلف، انقلاب اسلامی را بیمه خواهد کرد.

عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، 7 دی‌ماه در جمع کارکنان این نهاد با گرامیداشت نهم دی روز بصیرت اظهار کرد: نهم دی روز تجلی میثاق امت با ولایت است.

زارع تصریح کرد: این حماسه تاریخی نقش مهمی در تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکست توطئه‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران داشت.

وی با تأکید بر لزوم زنده نگه‌داشتن این روز بزرگ در بین مردم و نسل جوان اظهار کرد: همه ما باید تلاش کنیم نسل جوان و نوجوان را به سمت ارزش‌های اصیل نظام و انقلاب اسلامی هدایت کرده و به آینده امیدوار کنیم.

زارع با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه، ضامن عزت و اقتدار کشور است، افزود: شهدا و ایثارگران با نثار خون خود ضامن اقتدار و عظمت میهن اسلامی شدند و حضور با بصیرت مردم انقلابی و ولایتمدار در صحنه‌های مختلف، انقلاب اسلامی را بیمه خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با تأکید بر نقش حساس خواص جامعه در بخش‌های مختلف گفت: یقیناً خواص جامعه اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای در هدایت افراد ایفا می‌کنند و ضرورت دارد خواص با توجه به شرایط حساس کشور در جهت تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی مردم گام بردارند.

زارع با گرامیداشت حماسه تاریخی و عظیم مردم در نهم دی‌ماه گفت: مردم ولایتمدار نهم دی‌ماه، به صحنه آمدند و خشم و انزجار خود را از فتنه گران و استکبار جهانی و پشتیبانی خود از ولایت فقیه را به جهانیان اعلام کردند و لازم است این حضور آگاهانه استمرار یابد.

انتهای پیام
captcha