خسارت ۲۰۰ میلیارد ریالی بارندگی به راه‌های شمال سیستان و بلوچستان
کد خبر: 4027130
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

خسارت ۲۰۰ میلیارد ریالی بارندگی به راه‌های شمال سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی‌های شدید چند روز اخیر ۲۰۰ میلیارد ریال به راه‌های ارتباطی تحت پوشش این اداره کل در شمال استان خسارت وارد کرد.

خسارت سیل در سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، ایوب کرد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین خسارت وارده این مدت به محورهای مواصلاتی نهبندان - سفیدآبه و میل نادر - سفید آبه اختصاص دارد.

وی ادامه داد: همزمان با هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش نزولات آسمانی در سیستان و بلوچستان ۳۰ اکیپ ثابت و سیار راهداری این اداره کل با بکارگیری ۱۸۵ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین با تعداد ۳۳۵ راهدار به منظور روان سازی ترافیک، اطمینان از تردد ایمن رانندگان و مسافران و امداد رسانی در محورهای مواصلاتی شمال استان مستقر و به ارائه خدمت پرداختند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه، کلیه محورهای مواصلاتی شمال استان به جز محور میل نادر به سفید آبه که همچنان مسدود است، باز و تردد در آنها امکان پذیر است، گفت: امیدواریم با توجه به تدابیر اتخاذشده برای زمستان امسال، شاهد هیچ مشکلی در تردد در محورهای استان نباشیم.

کرد خاطرنشان کرد: آگاهی از آخرین وضعیت راه‌های سیستان و بلوچستان، شرایط راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، دریافت مسیر و مسافرت بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی است که مردم می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ به آنها دست یابند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
captcha