برگزاری دوره‌های آموزش قرآن در دانشگاه علوم پزشکی گلستان
کد خبر: 4027217
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

برگزاری دوره‌های آموزش قرآن در دانشگاه علوم پزشکی گلستان

مسئول دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گلستان از برگزاری دوره‌های آموزش تجوید و صحت قرائت نماز، حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه کارکنان، دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی گلستان به صورت مجازی و غیر حضوری خبر داد.

محمد احمدی، مسئول دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان از برگزاری دوره‌های آموزش تجوید و صحت قرائت نماز، حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه کارکنان، دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی گلستان به صورت مجازی و غیر حضوری خبر داد.

مسئول دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: این دوره‌ها برای راه یافتگان به مرحله کشوری جشنواره هدهد تدارک دیده شده که کلاس‌ه از دی ماه در دو گروه خواهران و برادران آغاز شده و تا پایان بهمن‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

احمدی با بیان اینکه بیش از ۶۰ نفر به صورت مجازی در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند، تصریح کرد: جواد شاهینی، محمدعلی محمدی‌نژاد و عصمت مومن، زینب کاوش، عاطفه احمدی لیوانی و اعظم صالح‌آبادی از اساتید برجسته و مربیان ممتاز استان هستند که به تدریس این دوره می‌پردازند.

مسئول دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره‌های آموزشی خود را برای مرحله سراسری جشنواره قرآنی هُدهُد که قرار است اواسط بهمن‌ماه برگزار شود، آماده می‌کنند.

انتهای پیام
captcha