نقش مهم مساجد در ترویج فرهنگ صلح و سازش
کد خبر: 4027301
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

نقش مهم مساجد در ترویج فرهنگ صلح و سازش

رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد در نشست توجیهی برنامه‌های پیشگیری دادگستری شهرستان عنبرآباد با تأکید بر نقش مساجد در ایجاد صلح و سازش در جامعه، گفت: روحانیون در بین مردم جایگاه والایی دارند.

ابوذر داوریان رئیس دادگستری شهرستان عنبرآبادبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، امروز ۱۹ دی‌ماه، نشست توجیهی برنامه‌های پیشگیری دادگستری شهرستان عنبرآباد باحضور دادستان عمومی و انقلاب، فرمانده انتظامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مدیرحوزه علمیه، مدیر پروژه مصلحین و جمعی از فعالین اجتماعی، مشاوران و روانشناسان فعال در شهرستان عنبرآباد با موضوع بررسی، ارزیابی و توجیه برنامه پیشگیری ابلاغی سال ۱۴۰۰ دستگاه قضایی برگزار شد.

ابوذر داوریان، رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد در این نشست با برشمردن اهداف اصلی دستگاه قضایی در خصوص ایجاد پروژه مصلحین، اظهار کرد: این پروژه با ابتکار عمل دادگستری استان کرمان شکل گرفته و با توجه به موفقیت آن، از سوی قوه قضائیه مورد استقبال قرار گرفته است.

داوریان با تأکید بر نقش مساجد در ایجاد صلح و سازش در جامعه، گفت: روحانیون در بین مردم جایگاه والایی دارند و دادگستری شهرستان عنبرآباد با استفاده از این ظرفیت اقدامات خوبی در جهت ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی، به‌ویژه رفع مشکلات خانوادگی زوجین داشته است.

 

 

انتهای پیام
captcha