ارتباطات بین دانشجویان و طلاب گسترش یابد
کد خبر: 4027427
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

ارتباطات بین دانشجویان و طلاب گسترش یابد

دبیر استانی دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه با اشاره به تشکیل دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در لرستان، گفت: ارتباطات بین حوزه و دانشگاه فقط محدود به ارتباط اساتید حوزه و دانشگاه نشود بلکه ارتباطات بین دانشجویان و طلاب نیز گسترش یابد.

حجت‌الاسلام هادی گراوند، دبیر استانی دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام هادی گراوند، دبیر استانی دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در لرستان امروز، 19 دی در دیدار با سرپرست دانشگاه لرستان، با بیان اینکه استان لرستان سومین استان در سطح کشور است که دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در آن تشکیل شده است، گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته، کارگروه‌های مختلفی ذیل دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در استان لرستان تشکیل شده است که در راستای عینیت‌بخشی هرچه بیشتر به وحدت حوزه و دانشگاه است.

وی افزود: یکی از اقدامات انجام شده این است که علاوه بر شکل‌گیری کارگروه‌های مختلف، ارتباطات بین حوزه و دانشگاه نباید فقط محدود به ارتباط اساتید حوزه و دانشگاه شود بلکه ارتباطات بین دانشجویان و طلاب نیز گسترش یابد.

دبیر استانی دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه ادامه داد: دانشگاه لرستان به عنوان دانشگاه مادر در بین دانشگاه‌های استان محسوب می‌شود؛ به همین علت این نشست در راستای تقویت همکاری‌های دوجانبه و البته حمایت هرچه بیشتر دانشگاه لرستان از دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه تشکیل شد.

وی با بیان اینکه از تیم مدیریتی دانشگاه لرستان توقع داریم که حمایت‌های بیشتری از دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه صورت بگیرد، گفت: ما باید با تقویت اقدامات دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه، بتوانیم اهداف مدنظر امامین انقلاب اسلامی را به صورت کامل محقق کنیم.

دبیر استانی دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: خوشبختانه سرپرست دانشگاه لرستان از اعضای فعال کارگروه‌های دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه است و امیدوارم در دوره مدیریت ایشان، همکاری‌های بین دبیرخانه و دانشگاه لرستان افزایش یابد.

انتهای پیام
captcha