ثبت یک‌هزار و 982 درخواست از رئیس جمهور در کمیته امداد قم
کد خبر: 4027722
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵

ثبت یک‌هزار و 982 درخواست از رئیس جمهور در کمیته امداد قم

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام(ره) قم گفت: یک‌هزار و ۹۸۲ درخواست مردم از رئیس جمهور در سفر اخیر هیأت دولت به قم، در میز ارتباط مردمی کمیته امداد قم ثبت شده و در حال بررسی است.

محمد ابراهیمی نعیمی، معاون کمیته امداد قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام (ره) قم، محمد ابراهیمی نعیمی، معاون کمیته امداد قم اظهار کرد: در جریان سفر دو روزه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیأت دولت به قم، دو هزار و ۲۹۲ مراجعه حضوری به میز ارتباطات مردمی صورت گرفت. 

وی ادامه داد: میز ارتباطات مردمی این نهاد، پیش از سفر رئیس جمهور به استان در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت تشکیل و مستقر شد.

نعیمی با بیان اینکه مراجعه‌های بررسی شده توسط مددکاران این نهاد دو هزار و ۲۹۲ فقره بوده است افزود: تاکنون ۲ هزار و ۸۲ فقره‌ نامه در سامانه سامد ثبت شده است.

وی با بیان اینکه ۹۸ فقره از این مراجعه‌ها تکراری بوده‌، ادامه داد: هزار و ۹۸۲ درخواست رسیده غیرتکراری در این سامانه ثبت شده و در حال پیگیری و رسیدگی است.

معاون کمیته امداد قم یادآور شد: بیش از ۵۰ تَن از مددکاران و امدادگران این نهاد از روزهای نخست سفر رئیس جمهور ماموریت یافتند در این میز به پذیرش تقاضاها، مصاحبه مددکاری، بررسی میدانی برخی از درخواست‌ها، ثبت سامد و پیگیری نامه‌ها فعالیت کنند.

انتهای پیام
captcha