۸۶۰ خانوار سیل‌زده از خدمات هلال‌احمر خراسان‌جنوبی بهره‌مند شدند
کد خبر: 4027783
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

۸۶۰ خانوار سیل‌زده از خدمات هلال‌احمر خراسان‌جنوبی بهره‌مند شدند

مدیرعامل جمعیت هلال‌‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: در پی اعزام نیروهای امدادی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به منطقه سیل‌زده کنارک در سیستان و بلوچستان ۸۶۰ خانوار از خدمات امدادگران بهره‌مند شدند.

محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی، محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی، امروز، 21 دی‌ماه ضمن ابراز همدردی با مردم منطقه سیل‌زده کنارک، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با هدف تسریع در روند امدادرسانی و بررسی نیازهای مردم در این منطقه حضور فعال داشته است.

وی با اشاره به اینکه در پی سیلاب شهر کنارک ۱۰ نجاتگر در قالب دو تیم عملیاتی به این منطقه اعزام شدند، افزود: در این راستا ۱۰ دستگاه پمپ لجن‌کش و دو خودروی هایلوکس نیز به‌کارگیری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه نیروهای امدادی خراسان‌جنوبی به ۸۶۰ خانوار خدمات گوناگون امدادی ارائه دادند، گفت: در این مدت تخلیه آب ۳۶ واحد مسکونی شامل ۶۲ خانوار توسط نجات‌گران استان انجام شد.

وی با بیان اینکه ۲۹۰ واحد مسکونی شامل دو هزار و ۶۵۰ نفر ارزیابی شده است، گفت: همچنین بین ۲۶۸ خانوار اقلام امدادی و حمایتی نیز توزیع شده است.

رضایی با اشاره به اقلام توزیع شده از انبار جمعیت استان سیستان و بلوچستان، افزود: این اقلام شامل ۱۴۰ تخته چادر، ۲۴۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۱۴۰ بسته آب معدنی، ۱۴۰ عدد نایلون ۱۶ متری، یک هزار و ۱۸۳ تخته پتو و ۱۰۰ تخته موکت بوده است.

یادآور می‌شود، نیروهای امدادی استان خراسان‌جنوبی چهار روز در منطقه سیل‌زده کنارک سیستان و بلوچستان حضور فعال داشتند.

انتهای پیام
captcha