اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن بنیاد شهید چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4028584
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن بنیاد شهید چهارمحال‌وبختیاری

اسامی برگزیدگان استانی سی‌وسومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد.

اعلام اسامی برگزیدگان استانی

فریدون ظفری، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه نتایج مرحله شهرستانی و استانی سی‌وسومین دوره مسابقات قرآن ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان مشخص شده است، اظهار کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات قرآن در چهار گروه فرزندان دختر و پسر ۱۸ سال و بالاتر، گروه فرزندان دختر و پسر ۱۳ تا ۱۸ سال، گروه همسران شهدا و جانبازان و آزادگان و گروه جانبازان و آزادگان برگزار شد که در مجموع ۱۵۰ نفر از سراسر استان در این مسابقات شرکت کردند و نفرات اول هر رشته و گروه به مسابقات کشوری که در بهمن‌ماه برگزار می‌شود، معرفی شدند.

وی ادامه داد: در بخش قرائت ایثارگران، غلامحسین امانی، عزیزالله سمیع و آزاد عبداللهی به ترتیب حائز عناوین اول تا سوم شدند؛ در بخش قرائت فرزندان پسر بالای 18 سال نیز صادق حیدری به مقام نخست دست یافت و مرتضی مرتضوی و رضا قادری دوم و سوم شدند. ضمن اینکه در بخش قرائت فرزندان پسر زیر 18 سال، محمدجواد قنبری، محمدحسین علی‌بابایی و مهدی سلیمانی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

ظفری تصریح کرد: در بخش قرائت همسران، خدیجه نبوی و زهرا آذری اول و دوم شدند و بتول سمیع و زینب مظلوم به‌طور مشترک به مقام سوم دست یافتند. در بخش فرزندان دختر بالای 18 سال همین رشته نیز، سیده فاطمه دانیال، سکینه آقابابایی و شهربانو کریمی اول تا سوم شدند، ضمن اینکه فاطمه امانی، راضیه قنبری و مینا مرادی در بخش قرائت فرزندان دختر زیر 18 سال حائز عناوین اول تا سوم شدند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: معصومه یوسفی در حفظ کل دختران بالای 18 سال حائز عنوان نخست شد، همچنین زهرا یلمه و کبری هاشمی در حفظ 20 جزء همسران اول و دوم شدند؛ در بخش حفظ 20 جزء فرزندان دختر بالای 18 سال نیز زهرا خدادادی، فاطمه رنجبر و کوثر امینی به مقام‌های اول تا سوم نایل شدند.

ظفری بیان کرد: همچنین در حفظ 10 جزء همسران، نسرین سلیمی و بتول سلیمیان و در حفظ 5 جزء همسران، فاطمه محمدی باجگیرانی، طوبی نوابی، زینب مولوی و زهرا حسینی عناوین برتر را کسب کردند؛ در حفظ 5 جزء فرزندان دختر بالای 18 سال، آسیه یوسفی، زهرا فرج‌زاده و زینب امیری و در بخش فرزندان دختر زیر 18 سال در همین رشته، زهرا بیگی، مریم حسنی و نرگس اسلامی به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی بیان کرد: محمدامین مسلمی و علی قاسمی در حفظ 20 جزء فرزندان پسر، ابراهیم کاظمی و علی خالدی در حفظ 10 جزء فرزندان پسر، و سعید نقنه‌ای و علی توسلی در حفظ 5 جزء فرزندان پسر به ترتیب اول و دوم شدند.

انتهای پیام
captcha