همایش «علامه طبرسی» در قائم‌شهر برگزار می‌شود
کد خبر: 4029477
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

همایش «علامه طبرسی» در قائم‌شهر برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نشست شورای فرهنگ عمومی استان از برگزاری همایش علامه طبرسی، ۲۷ بهمن‌ماه در دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر خبر داد.

عباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، عباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امروز ۲۸ دی‌ماه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مازندران که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، با اشاره به پیشینه تشکیل این شورا در کشور از سال ۱۳۷۲، اظهار کرد: استان مازندران سال گذشته در کشور در ردیف استان‌های نخست فعال  معرفی شد و این موضوع نشانه همدلی دستگاه‌های استانی و مشارکت اعضای شورا است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی، گردشگری و عفاف و حجاب از جمله محورهای فعالیت‌های این شوا در استان بود، افزود: در اجرای برنامه این شورا مصوب شد همایش علامه طبرسی ۲۷ بهمن‌ماه در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر برگزار شود.

مدیرکل ارشاد مازندران از برگزاری همایش ملی آیت‌الله محمد کوهستانی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۳۹ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

زارع از برگزاری پیش کنگره آیت‌الله کوهستانی ۱۴ بهمن‌ماه در مشهد خبر داد و  اظهار کرد: مستند زندگی این عالم فقیه در دست تدوین است و یکی از هنرمندان استان در بهشهر جملاتی از آیت الله کوهستانی را در قالب خط نستعلیق آماده کرد که در قالب کتابچه نفیسی چاپ می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به برگزاری کنگره غدیر، گفت: باید مصوبات شوای فرهنگ عمومی ضمانت اجرا داشته باشد.

انتهای پیام
captcha