غفلت از خانواده‌ شهدا پذیرفتنی نیست
کد خبر: 4029494
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

غفلت از خانواده‌ شهدا پذیرفتنی نیست

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس بر ضرورت رسیدگی به خانواده‌ شهدا تأکید کرد و گفت: گلایه‌مندی برخی پدران و مادران شهدا از مسئولان و متولیان رسیدگی به امور خانواده شهدا شایسته نیست.

هادی رضایی، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس به گزارش ایکنا از فارس، هادی رضایی، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس امروز، 28 دی در دیدار با خانواده شهید محمدابراهیم نعمت‌اللهی، یکی از شهدای شهرستان ارسنجان ضمن تکریم مقام شامخ شهدا بر ضرورت رسیدگی به امورات خانواده‌های آنان تأکید کرد و گفت: گلایه‌مندی برخی پدران و مادران شهدا از مسئولان و متولیان رسیدگی به امور خانواده شهدا پذیرفته نیست.

وی افزود: شهدا از جان خویش گذشتند تا امنیت کشورمان تضمین شود لذا ما هم باید از خون پاکشان محافظت کرده و راه آنان را ادامه دهیم و این عمل به تکلیفی است که بر عهده همگان است.

رضایی بیان کرد: امروز وظیفه ما ادامه همان راهی است که امام حسین(ع) در تاریخ برای همه آزادی‌خواهان عالم مشخص کرد و هشت سال دفاع مقدس بزرگ مردانی همچون شهید محمد ابراهیم نعمت‌اللهی خودشان را در آن مسیر قرار دادند و کربلایی شدند.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس تأکید کرد: باید همواره روح پاک و بلند شهیدان را نظاره گر اعمال خود بدانیم و شرمنده آن همه مجاهدت‌هایی باشیم که آن‌ها به جان خریدند تا امروز ما سربلند و عزتمند زندگی کنیم و مفتخر به آنچه باشیم آن‌ها به ما هدیه کردند.

وی اظهار کرد: آنچه امروز بر همه مردم به خصوص مسئولان متولی در امر خانواده شهدا واجب است، این است که خود را مدیون و سپاسگزار پدران و مادرانی بدانیم که با مشقت از کودکان چند ماهه جوانان رعنایی پرورش دادند و آن‌ها را با لقمه حلال که جز با عرق جبین میسر نیست برای حفظ ایمان و دین جامعه در مسیر شهادت قرار دادند.

قیطاسی، فرمانده سپاه ارسنجان نیز در این دیدار گفت: همواره دیدار و سرکشی از خانواده شهدا را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و اجازه ندادند در شلوغی کار خانواده به خصوص پدران و مادران شهدا مورد کم مهری قرار بگیرند.

وی بیان کرد: این لباس سبز پاسداری که امروز برتن کرده‌ایم، میراث گرانبهای همان شهیدانی است که از دامن این چنین مادرانی و این چنین پدرانی آسمانی شدند.

انتهای پیام
captcha