امدادرسانی به یک هزار و ۸۱۹ آسیب‌دیده سیلاب در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 4030376
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

امدادرسانی به یک هزار و ۸۱۹ آسیب‌دیده سیلاب در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و ۸۱۹ آسیب‌دیده از بارندگی‌ها و سیل چند روز گذشته در این استان توسط نیروهای امدادی هلال احمر امدادرسانی شدند.

امدادرسانی در سیستان و بلوچستانبه گزرش ایکنا از سیستان و بلوچستان، علیرضا میربهاءالدین، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر در استان رودخانه‌های فصلی طغیان کردند و تعدادی از راه‌های ارتباطی مسدود و منازل شماری از مردم در ۷ شهرستان و ۴۴ روستای استان دچار آبگرفتگی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: از همین رو تاکنون به یک هزار و ۸۱۹  آسیب دیده در سطح استان توسط جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان امدادرسانی انجام شده است.

وی با اشاره به اسکان اضطراری ۱۰۶ سیل‌زده سیستان و بلوچستان در چادرهای امدادی هلال احمر گفت: نیروهای امدادی هلال‌احمر علاوه بر اسکان مردم درگیر طی این مدت ۱۴۰ تخته پتو، ۶۰ تخته موکت و مقادیری نایلون و مواد غذایی بین افراد آسیب‌دیده در سطح استان توزیع کردند.

میربهاء‌الدین  افزود: امدادرسانی‌ها در سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد.

به گفته  مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان  ارائه خدمات و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان تاکنون از سوی ۳۱۶ نجاتگر در قالب ۶۹ تیم عملیاتی به همراه ۶۴ دستگاه خودرو انجام گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام
captcha